شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

نشست صمیمی ” رواپرس ” با فرهنگی قلّه نورد استاد الهه فاضلی و دیگر اساتید نخبه پرور الغدیر ( بزودی )

نشست صمیمی ” رواپرس ” با فرهنگی قلّه نورد استاد الهه فاضلی و دیگر اساتید نخبه پرور الغدیر ( بزودی )

*سرکار خانم استاد الهه فاضلی صدیق دارنده رتبه برتر مدیران در جشنواره ایده های دانش آموزی 1397 ، مدیر نمونه منطقه در سال 1397 ، معاون نمونه منطقه در سال  1391 و معلم نمونه منطقه در سال 1375 می باشد .

 

 

 

تکلمه ؛

قرآن کریم در جایی به خط نور می فرماید :

-یا اَیُّهَا الاِنسانُ اِنُّکُ کادِح ُاِلی رَبّکَ کَدحاً فَمُلاقِیهِ .

و در جایی دیگر :

_اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرا.

… روزی شاید قریب به 18 ماه پیش نوشتم که شهرم مملو از « گل سنگ » هایی است که بستر حیات مجاورانشان را فراهم ، علیرغم تنفس در فضای مسموم و آلوده از سیاست زدگی این دیار ؛ متکثّر طراوت ، نشاط و امید به زندگی هستند درست بسان ستارگانی که راه را بر گمگشتگان کویر  رهنمون می سازند .

… گرچه سایه سنگین وجود … بر فضای انتزاعی و دل نازکتر از گلبرگشان ملموس و محسوس است امّا بر یک خواسته صادقانه ، خاضعانه و مشفقانه اصرار دارند و آنهم چیزی نیست جز زایش نیک فرجامی فرشتگانی که ما و شما نزد آنان به ودیعت گذارده ایم .

… گذر زمان در این نشست نه تنها ملال آور نبود که ؛ دُرّ افشانی های علمی ، فنّی و اخلاقی تاکید دارم اخلاقی این اساتید در تلازم با « یکدلی ، یکرنگی » ببخشید اصلاح می کنم « بی رنگی » آنان نسبت به یکدیگر نشان از جعبه مداد رنگی را داشت که فی الواقع و صِرفاً دو نوع مداد سفید رنگ متاثّر از نور و سبز برآمده از سبزینگی حیات در آن جای نداشته است.

 

 

 

 

 

 

با خواهر بزرگواری روبرو شدم که بر خلاف دیگر کسان که بعضاً در بازه های انتخاباتی لغت ، « مردم » در دیگشنری الفاظشان کاریکاتوریزه ( برجسته ) ، هویدا و ابزار تجدّد می شود بنا بر فرمایش طلاکوبش « هر روز با عشق به دیدن فرزندان این مردم ولی نعمتان واقعی امان » به مرکز آموزشی تحت مدیریتش می آید .

به نظرم ذکر این جمله از ” دیگو سیونه ” با ابتناء بر آنکه « بهترین ها همیشه پیروز نمی شوند بلکه کسانی که مبارزه می کنند و کسانی که بیش از همه مطمئن هستند که چکار می کنند پیروز می شوند » در خصوص ایشان مصداق دارد ، هر چند که رزومه اشان نیز مویّد حضور وی در جمع بهترین هاست .

با همراهی جناب آقای مهندس نریمان تاجیک (دانشجوی دکترای تربیت بدنی) ملازم همیشگی ام و همکار محترم دفتر پاکدشت سرکار خانم زارع ساعاتی موجبات تصدیع اساتید را فراهم و بسیار از ایشان آموختیم .

فرجام سخن آنکه علیرغم تصویر سازی های خاکستری توسط ” نا دوستان کج فهم ” از اقیلم دوست داشتنی امان ، این شهر سرشار از نخبگان و نخبه پروانی است که فارغ از هرنوع هیاهو آنهم بدون از ریا به کشف استعداد هایی می پردازند که سرنوشت این مرز و بوم از آن ِ آنان است.

حضرت استاد الهه فاضلی صدیق و دیگر حضرات محترمه اساتید خانمها مهری تاجیک پازوکی  ، دکتر فاطمه قربانی ، راضیه شهریاری زاده ، اعظم اکبری ، زهره عباسی ، اشرف صالحی ، طاهره ایلیکا  ، بهشته احمدی ، فاطمه حسینی دست مریزاد و ایاممتان بکام .

سر به هم آورده دیدم برگ های غنچه را

اجتماع دوستان یک دلش آمد بیاد

یادآور می شود این متن و شرح کامل نشست در کانال تلگرامی ” ورواپرس ” و صفحه کشوری ravapress.ir قابل ملاحظه می باشد.

 

مدیر مسئول و صاحب امتیاز رسانه کشوری ” رواپرس “

مدیر مسئول و صاحب امتیاز دو هفته نامه مکتوب در دست انتشار ” پاکدشت سلام “

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *