پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران در ۳۲ دانشگاه برگزار می شود

آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران در ۳۲ دانشگاه برگزار می شود
آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران در ۳۲ دانشگاه علوم پزشکی در ۱۷ بهمن ماه ۹۸ برگزار می شود. ثبت نام در این آزمون از ۳ آذر آغاز می شود.

آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران در دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی، ایران، اراک، ارومیه، اردبیل، اصفهان، اهواز، ایلام، بندرعباس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، بوشهر، تبریز، گیلان، زاهدان، سمنان، کردستان، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، مشهد، همدان، یاسوج، زنجان، مازندران، یزد برگزار خواهد شد.

این آزمون در ۱۷ بهمن ماه ۹۸ برگزار می شود و داوطلبان می توانند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی از تاریخ ۳ تا ۱۳ آذرماه ۹۸ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شرایط، ضوابط و مدارک مربوط به آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران متعاقباً اعلام می شود.

کلیه داوطلبانی که دارای دانشنامه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری هستند یا گواهی فراغت از تحصیل از دانشگاه محل تحصیل خود دارند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

مدارک تحصیلی داوطلبان خارج از کشور باید به تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.

داوطلبان صرفنظر از دانشگاه محل تحصیل، می توانند هر یک از حوزه های ذکر شده را به عنوان حوزه امتحانی انتخاب کنند. منابع آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل مشاهده است.

منبع : مهر

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *