پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

اعلام جزئیات و آغاز زمان ثبت نام کنکور ۹۹

اعلام جزئیات و آغاز زمان ثبت نام کنکور ۹۹
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر اینکه ثبت نام برای کنکور سال ۱۳۹۹ از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه شروع می شود، خاطرنشان کرد: این مهلت تا روز پنجشنبه ۲۶ ماه بهمن ادامه دارد.

 دکتر حسین توکلی در گفتگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته های با آزمون دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی و همینطور رشته های با آزمون دانشگاه آزاد از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن جاری منحصراً از طریق سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می شود.

او در ادامه اعلام کرد: ثبت نام برای آزمون سال ۱۳۹۹ تا روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه ادامه دارد و داوطلبان در مهلت تعيين شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: دفترچه راهنما و همچنین اطلاعیه تکمیلی در مورد ثبت نام رشته های با آزمون دانشگاه ها برای سال ۱۳۹۹ هم زمان با شروع ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دسترسی است.

دکتر توکلی در پایان ذکر کرد: آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیر ماه سال ۱۳۹۹ در حوزه های امتحانی برگزار می شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *