سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - Tuesday 23 April 2024

اعلام نیاز دانشگاه ها برای جذب اعضای هیات علمی در سال 99 فردا به پایان می رسد

اعلام نیاز دانشگاه ها برای جذب اعضای هیات علمی در سال 99 فردا به پایان می رسد

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم گفت: اعلام نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی فردا به پایان می رسد.

محمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به فراخوان جدید جذب هیات علمی دانشگاه ها در سال ۹۹، آخرین وضعیت این فراخوان را تشریح کرد.

وی گفت: این دوره بیست و چهارمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیات علمی به صورت پیمانی و طرح سربازی است در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور است.

رضوان طلب گفت: براساس زمان بندی فراخوان، مرحله اعلام نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از ۱۵ شهریورماه ۹۹ آغاز شد و فردا ۱۶ مهرماه ۹۹ پایان می یابد.

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در مرحله بعد بررسی اعلام نیاز دستگاه ها و مراکز آموزش عالی و تخصیص ظرفیت انجام می شود که این مرحله از ۱۹ تا ۳۰ مهر ۹۹ توسط مرکز نظارت انجام می‌شود.

وی پیش بینی کرد: اعلام نتایج نهایی به متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه ها در سال ۹۹ در تیر ۱۴۰۰ توسط دانشگاه‌ ها و مراکز آموزش عالی انجام شود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *