شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

تسهیلات حمایتی دانشگاه تهران برای دانشجویان/ تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی

تسهیلات حمایتی دانشگاه تهران برای دانشجویان/ تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی
معاون دانشجویی دانشگاه تهران از ارائه تسهیلات حمایتی این دانشگاه از دانشجویان خبر داد و گفت: فرصت مجدد ثبت‌نام برای دریافت وام دانشجویی دانشگاه تهران مجدد تا دهم اردیبهشت تمدید شد.

دکتر سعید حبیبا در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب و با اشاره به ارائه تسهیلات حمایتی  دانشگاه تهران از دانشجویان، اظهارکرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که ۱۰ هزار نفر از این دانشجویان به صورت مجازی تحصیل میکنند و حدود ۴۲ هزار نفر نیز دانشجوی حضوری محسوب می شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه تهران علاوه بر تسهیلات پرداختی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علومدر قالب وام دانشجویی، خود نیز به صورت ویژه تسهیلاتی را برای دانشجویانی که نیازمند به حمایت ویژه هستند، پرداخت می کند به طوری که صندوقی به عنوان صندوق قرض الحسنه باقرالعلوم در دانشگاه برای تامین نیازهای فوری دانشجویان تشکیل شده که دانشجویان نیازمند را مورد حمایت قرار می دهد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران همچنین تاکید کرد: بنیاد حامیان دانشگاه تهران نیز تسهیلات حمایتی ویژه به دانشجویان نیازمند و ممتاز ارائه می‌دهد که این دانشجویان بعد از شناسایی از طریق شماره دانشجویی و آموزشی دانشگاه، برای دریافت تسهیلات به بنیاد معرفی می‌شوند.

دکتر حبیبا گفت: زمان ثبت درخواست وام‌های دانشجویی نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ مجدد تمدید شد و متقاضیان وام‌های دانشجویی تا ۱۰ اردیبهشت جاری می توانند درخواست‌ خود برای دریافت وام‌های دانشجویی نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ را در سامانه گلستان به نشانیhttps://ems.ut.ac.ir و پورتال دانشجویی به نشانیhttps://bp.swf.ir  ثبت کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پایان گفت: درخواست وام در هر دو سامانه فوق الزامی است، در غیر این صورت وام به متقاضی تعلق نمی‌گیرد.همچنین بر اساس مقررات صندوق رفاه دانشجویان اولویت اعطای وام به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی است.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز مهلت ثبت نام دریافت وام دانشجویی دانشگاه تهران تا ۲۵ فروردین تمدید شده بود.

دکتر ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نیز پیش از این اعلام کرده بود که سررسید تسهیلات دانشجویی دانش‌آموختگان از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مدت سه ماه تمدید می‌شود و به منظور رفاه حال دانشجویان مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی که قبلا تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ تمدید شده بود، مجددا تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید شده و مهلت مذکور پس از این تاریخ، مجدد تمدید نخواهد شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *