جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

تلاش روحانیون و مبلغان در جذب جوانان با ترویج فرهنگ اصیل اسلامی

تلاش روحانیون و مبلغان در جذب جوانان با ترویج فرهنگ اصیل اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مبلغان و روحانیون با ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در راستای جذب نیروهای جوان تلاش می‌کنند.

به گزارش  مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه شنبه در دیدار با استاندار گیلان به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله این اداره کل، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب سازمان تبلیغات یکی از رویش‌ها انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه این سازمان سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تبلیغ و عرضه اندیشه تابناک اسلام محمدی (ص) به جامعه انقلابی و جوانان جویای حقیقت و معرفت شکل گرفته است، افزود: عرضه فکر، فرهنگ و معارف اسلامی با توجه به نیازهای روز با بهره گیری از نوآوری در ادبیات و روش‌ها از دیگر اهداف و رسالت‌های این سازمان فصل جدید فعالیت آن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تأثیرات فراوان فرهنگی، دینی و اجتماعی تشکل‌های تحت پوشش این سازمان همانند هیئت‌های مذهبی، مداحان، روحانیون و شبکه تبلیغ، گفت: نوع و عمق تأثیرگذاری ساختار مذهبی هیئت‌ها و گروه‌های جهادی را در ایام کرونا در کمک به همنوعان مشاهده کردیم.

وی ادامه داد: شبکه تبلیغ با بهره گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی و عناصر فرهنگی در ایام کرونا در بخش‌ها مختلف به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به جلب کمک‌های مردمی برای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا توسط هیئت‌های مذهبی، روحانیون، تشکل‌های دینی و مذهبی، تصریح کرد: مبلغان و روحانیون با ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در راستای جذب نیروهای جوان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *