جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

دانشگاه علوم‌پزشکی مجازی ترم تابستان برگزار می‌کند

دانشگاه علوم‌پزشکی مجازی ترم تابستان برگزار می‌کند

 دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان دانشگاه پیشرو در بخش مجازی‌سازی برنامه‌های علوم پزشکی کشور ترم تابستانی ۹۹ را با ۵۲ عنوان درسی برای ۱۴ گروه آموزشی برگزار می‌کند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روز چهارشنبه معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی مجازی ضمن رعایت تمامی قوانین مصوب وزارت بهداشت و با بهره مندی از ظرفیت‌های آموزش مجازی و در راستای پاسخ گویی جامع به نیازهای دانشجویان اقدام به ارایه برنامه ترم تابستانی ۹۹ کرد.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی اعلام کرد: با توجه به موفقیت این دانشگاه در طراحی و اجرای ترم تابستانی الکترونیکی و با توجه به درخواست‌های مکرر تعداد زیادی از دانشجویان علوم پزشکی کشور و انجام مکاتبات متعدد با این دانشگاه مبنی بر برگزاری این برنامه برای دروس نظری تمامی مقاطع رشته‌های علوم پزشکی و پیراپزشکی به صورت آموزش مجازی تصمیم به اجرای دوباره این برنامه گرفته است.

براساس این گزارش، برنامه‌ای برای رشته‌های مختلف آموزش پزشکی در قالب گروه های آموزشی مجازی ۵۲ عنوان درسی و 14 گروه آموزشی طراحی شده است تا دانشجویان علوم پزشکی همه رشته‌ها بتوانند نسبت به انتخاب و گذراندن آنها اقدام کنند.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://b۲n.ir/۴۴۳۲۱۱ یا شماره ۴۱۱۳۴-۰۲۱ داخلی ۶۱۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *