پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

قدردانی استاندار تهران از ” جابر کنگرلو ” آفتاب آمد دلیل آفتاب

قدردانی استاندار تهران از ” جابر کنگرلو ” آفتاب آمد دلیل آفتاب

 

*رسانه رسمی و کشوریرواپرس “در سالروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری هزاران بار نه از باب مداهنه بلکه بر حسب فرض و قدرشناسی با انتشار متنی خطاب به جناب آقای ” جابر خان کنگرلو مدیر متعهد ، متخصص در عرصه رسانه – روابط عمومی و مخلّق به اخلاق حسنه مراتب امتنان خویش را از تعاملات سازنده و تدابیر بسیار سازنده حضرت ایشان در زمان صدارتشان در مجموعه تحت امر اعلام نموده بود بدیهی است ، تقدیر استاندار محترم تهران از زحمات « جناب آقای کنگرلو » مصادق بارز این کلام زیباست که « آفتاب آمد دلیل آفتاب » .

 

 

 

تکلمه ؛

 

رواپرس ” در روزهای گذشته و در سالروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری هزاران بار نه از باب مداهنه بلکه بر حسب فرض و قدرشناسی با انتشار متنی خطاب به جناب آقای ” جابر خان کنگرلو مدیر متعهد ، متخصص در عرصه رسانه _ روابط عمومی و مخلّق به اخلاق حسنه مراتب امتنان خویش را از تعاملات سازنده و تدابیر بسیار سازنده حضرت ایشان در زمان صدارتشان در مجموعه تحت امر اعلام نموده بود .

در یکی دو روز گذشته خبری با ابتناء تقدیر استاندار محترم تهران از زحمات « جناب آقای کنگرلو » در زمان تصدّی اشان در مجموعه مدیریت روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت توجّه ام را جلب نمود که مصادق بارز این کلام زیباست که « آفتاب آمد دلیل آفتاب » .

بار دیگر بدین بهانه از سوی خود و همکارانم در رسانه کشوری رواپرس آرزوی بهترین های مانا را از درگاه ایزد منّان برای این عزیز منسوب به خانواده معزّز شاهد خواستارم .

جامعه شناس و عضو انجمن جامعه شناسان ایران 

کارشناس خبر و مدیر مسئول رسانه کشوری ” رواپرس ” رضا عرب 

دانشجوی دکترای تربیت بدنی نریمان تاجیک

 

 

 

 

 

برش :

بخش بسیار جزیی از فعالیت های اندیشمندانه و هنرمندانه ایشان عبارت است از : 

*برگزاری انتخابات هیئت رئیسه ، برپایی جلسات منظم و هفتگی ،دوره های آموزشی خبرنگاری ، اصول روابط عمومی و نخستین دوره عکاسی خبری و دریافت مدرک بین المللی با همکاری فنی و حرفه ای برای شرکت کنندگان .

*برگزاری ۱۰جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات ، تدوین برنامه بازدید شرکت کنندگان در دوره آموزشی از مجلس شورای اسلامی، تهیه و تدوین عملکرد چهل ساله جمهوری اسلامی در شهرستان و دستاوردهای دولت تدبیر و امید .

*ایجاد کارگروه پاسخگویی به مطالبات شهروندان ،تهیه و پخش گزارشهای امید بخش از در رسانه ملی ،ضبط برنامه تلویزیونی تهرانگرد از ظرفیتهای شهرستان ، برنامه های رادیویی ،همکاری در اجرای طرح استقرار انتقال خون ، فاصله گذاری اجتماعی ، انتخابات دوم اسفند ماه ، تشییع شهدای گمنام ،مراسم سردار سلیمانی و مناسبتهای ملی و مذهبی از مهمترین اقدامات شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان پاکدشت است

*برگزاری جلسات شورا در دانشگاه پیام نور ،نیروگاه شهدای پاکدشت ،ادارات آموزش و پرورش،ورزش و جوانان، بخشداری شریف آباد، بخشداری مرکزی ، دانشکده کشاورزی

منبع : روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *