چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - Wednesday 24 April 2024

متن کامل مصاحبه با بزرگ بانویی که تواضع را برایمان سر مشق نمود / بانو ” الهه فاضلی صدیق ” مدیر با اخلاق مرکز آموزشی نمونه دولتی الغدیر

متن کامل مصاحبه با بزرگ بانویی که تواضع را برایمان سر مشق نمود / بانو ” الهه فاضلی صدیق ” مدیر با اخلاق مرکز آموزشی نمونه دولتی الغدیر

*براستی آیا ربیع الاوّل های شهرستان پاکدشت با هر کارنامه ای ولو با قبولی مشروط از نگاه منتقدان اخلاق مدار منصف ، دل از سیاست کنده و جمادی الثّانی های تجهیز شده به علم روز را بر خواهند تافت ؟ و این کلید واژه ای است که انشاالله ” رواپرس ” در روزهای آتی بدان خواهد پرداخت ، مطلبی که  نه تنها تکرار آن مشمئز کننده نیست که امیدوارم  نوید بخش روزهای خوب برای نوگلان همیشه با طراوت شهرمان باشد.

*” رواپرس ” این افتخار را دارد که نقشبند تصاویرش حتی در فیلد بیست روزنامه ( مربوط به ایران و جهان ) منقّش به خوشنامانی باشد که اگر مسئولان « توتالیتر و آلیگارش تفکّر و مسلک ِشهرستان » که چپ و راست هم ندارد اجازت دهند تصمیم سازانی باشند که انشاالله گوش شیطان کر قرار است در منطقه آباء و اجدادی اشان مروّج علومی باشند که یای تلمّذ آن سوخته و ساخته شده اند.

 

 

” رواپرس ” در بخش « بزودی » مربوط به این نشست مطالب مرتبط با مدیر مسئول این رسانه را در تاریخ دوازدهم آذر ماه سال جاری در صفحه کشوری ravapress.ir و کانال تلگرامی مربوطه منتشر و فی الحال نیز به جهت عدم اطاله ی کلام و تکرار مکرّرات که تسلسلی باطل نیز نخواهد بود صرفاً به انتشار مطالب نشست مذکور به همان آدرس فوق اقدام می نماید.

بسیار بسیار خدای را شاکرم که ابزار رسانه ِناتوان کمترین فرصت و این افتخار را دارد که نقشبند تصاویرش حتی در فیلد بیست روزنامه ( مربوط به ایران و جهان ) منقّش به خوشنامانی باشد که اگر مسئولان « توتالیتر و آلیگارش تفکّر و مسلک ِ شهرستان » که چپ و راست هم ندارد اجازت دهند تصمیم سازانی باشند که انشاالله گوش شیطان کر قرار است در منطقه آباء و اجدادی اشان مروّج علومی باشند که یای تلمّذ آن سوخته و ساخته شده اند.

براستی آیا روزی این تخیّل تن پوش واقعیت را به خود خواهد دید ؟

**براستی آیا ربیع الاوّل های شهرستان پاکدشت با هر کارنامه ای ولو با قبولی مشروط از نگاه منتقدان اخلاق مدار منصف ، دل از سیاست کنده و جمادی الثّانی های تجهیز شده به علم روز را بر خواهند تافت ؟ و این کلید واژه ای است که انشاالله ” رواپرس ” در روزهای آتی بدان خواهد پرداخت ، مطلبی که  نه تنها تکرار آن مشمئز کننده نیست که امیدوارم  نوید بخش روزهای خوب برای نوگلان همیشه با طراوت شهرمان باشد.

یادآور می شود به استناد آمار مستدل مسئول محترم روابط عمومی اداره آموزش گزارش اولیّه « بزودی » این نشست در کانال یادشده 1300 ، کانال مرکز الغدیر ( فارغ از استفاده از لینک رواپرس ) 1310 ،دو کانال … ،1100 ، کانال های انضمامی روابط عمومی اداره آموزش و پرورش 1000 و صفحه  اصلی کشوری رسانه 113 و مجموعاً 4813 مورد بازدید داشته است.

 

مدیر مسئول و صاحب امتیاز رسانه کشوری ” رواپرس “

مدیر مسئول صاحب امتیاز دو هفته نامه مکتوب در دست انتشار ” پاکدشت سلام “

رضا عرب

 

 

 

 

 

نام و نام خانواگی : الهه فاضلی صدیق

شغل : فرهنگی و پیشکسوت آموزش و پرورش، دارای 28 سال سابقه مدیریتی و آموزشی

تحصیلات : کارشناس علوم تجربی

افتخارات علمی : دارنده رتبه برتر مدیران در جشنواره ایده های دانش آموزی 1397 ، مدیر نمونه منطقه در سال 1397 ، معاون نمونه منطقه در سال  1391 و معلم نمونه منطقه در سال 1375

متاهل ، همسر : جناب آقای بابک مرجانی – شغل آزاد

فرزندان : سرکار خانم آتنا مرجانی ، 26 ساله و کارشناس ارشد طرّاحی لباس

 

 

 

جناب آقای محمّد علی مرجانی 18 ساله دانشجوی کارشناسی حسابداری

 

 

فاضلی هستم متولّد بیست و پنچ دی ماه 1349 شهرستان پاکدشت ، تحصیلات خود تا مقطع دیپلم را در شهرستان پاکدشت پشت سر گذراده و در سالهای 1374 نیز ازدانشگاه تربیت معلم شهید رجایی شهر ری موفق به دریافت مدرک تحصیلات کارشناسی علوم تجربی گردیدم.

_از سال 1371 فعالیّت خویش را در آموزش و پرورش آغاز و مدّت  11 سال است که در مجموعه نمونه مردمی الغدیر انجام وظیفه می نمایم .

_بر اساس روال ابلاغی از مسئولین بالا دست اداری دانش آموزان زیر 12 سال دختر برای حضور در مقطع دوّم متوسطه ضمن شرکت در آزمونی ، به رقابت تنگاتنگ با هم پرداخته شرایط تحصیل در این آموزشگاه را کسب می نمایند.

_معدّل تحصیلی اساتید این مرکز بطور متوسط کارشناسی ارشد بوده و در رشته ادبیات نیز دانش آموزان از وجود سرکار خانم دکتر قربانی استاد بومی و غیر پروازی این مرکز بهره مند می گردند.

_مجموعاً 255 نفر از دانش آموزان در این مرکز مشغول به تحصیل بوده و بر اساس نُرم تعریف شده و بر اساس تدبیر بعمل آمده سعی شده است ضمن دعوت از مشاوران و رتبه های برتر سنوات گذشته همین مرکز و … ، بستر لازم بهره مندی دانش آموزان از تجربیات آن عزیزان فراهم و ارتقاء کیفیِ سطح علمی و … ؛ دانش آموزان لحاظ گردد .

_همکاران بزرگوار و بسیار عزیزم خانم ها فرهنگ صمدیان ، زهرا اعتقادی و … ؛ پیش از این مسئولیت این مرکز را عهده دار بوده و بنده نیز با کسب اجازه از آنان ضمن حضور و قبول این مسئولیت برآن هستم که مکمّل شاید خوبی برای اهداف و برنامه های آن عزیزان باشم .

_این مرکز از اساتید بسیار مجرّب و توانمندی سود می برد که پذیرفته شدن 19 تن از دانش آموزان در رتبه های زیر 1000 کشوری مویّد این مطلب می باشد که اسامی تعدادی از آنان عبارت است از :

1)سرکار خانم فائزه یزدانی رتبه 122 رشته ریاضی ، پذیرفته شده در مهندسی مکانیک تهران .

2)سرکار خانم مهدیه دارونی رتبه 446 رشته ریاضی ، پذیرفته شده در دبیری ریاضی دانشگاه نسیبه .

3)سرکار خانم فاطمه صادقی رتبه 887 رشته ریاضی ، پذیرفته شده در دبیری ریاضی دانشگاه نسیبه.

4)سرکار خانم مطهره صالحیان رتبه 104 رشته انسانی ، پذیرفته شده در رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی .

5)سرکار خانم فاطمه رضایی رتبه 367 رشته ریاضی ، پذیرفته شده در رشته دبیری ریاضی دانشگاه نسیبه .

6)سرکار خانم سحر محمدی رتبه 549 رشته ریاضی ، پذیرفته شده در رشته مهندسی پلیمر دانشگاه امیر کبیر .

7)سرکار خانم زهرا ساجدی فر رتبه 350 رشته ریاضی ، پذیرفته شده در رشته ریاضی مهندسی برق دانشگاه خواجه نصیر .

8))سرکارخانم ساجده نیک فرجام رتبه 220 رشته ریاضی ، پذیرفته شده در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه تربیت معلم شهید رجایی .

9)سرکار خانم مهدیه قیاسوند رتبه 215 رشته انسانی ، پذیرفته شده در رشته دبیری عربی دانشگاه نسیبه .

10)سرکار خانم زهره عابدی رتبه 351رشته انسانی ، پذیرفته شده در رشته دبیری ادبیات فارسی دانشگاه نسیبه .

11)سرکار خانم فاطمه محمودی رتبه 490 رشته انسانی ، پذیرفته شده در رشته مشاوره و راهنمایی تحصیلی دانشگاه نسیبه .

12)سرکار خانم فاطمه ضیایی رتبه 435 رشته ریاضی ، پذیرفته شده در رشته مهندسی مکانیک خوارزمی .

13)سرکار خانم محدثه صاحپور رتبه 300 رشته ریاضی ، پذیرفته شده در رشته مهندسی هوافضا خوارزمی .

14)سرکار خانم فاطمه غلام جعفری رتبه 908 رشته اسانی ، پذیرفته شده در رشته دبیری ادبیات فارسی .

15)سرکار خانم هانیه عبدالمالکی رتبه 457 رشته انسانی ، پذیرفته شده در رشته دبیری عربی دانشگاه نسیبه .

*قابل توجه آنکه سرکار خانم عربی از پذیرفته شدگان رشته پزشکی ، سرکار خانم هانیه نجفی عرب پذیرفته شده در رشته دندانپزشکی ، سرکار خانم کوثر دستورانی پذیرفته شده در رشته روانشناسی از دانش آموزان سال های قبل این مرکز آموزشی بوده اند.

_همواره معتقدم آموزش و پرورش بایست مورد توجه قرار گیرد و پایبندی به اصول اخلاقی را در حدّ توان در میان همکاران و دانش آموزانی که تماماً دختران خودم محسوب می شوند ملحوظ نظر قرار می دهم .

_هر روز صبح را با عشق قرار گرفتن در کنار جمع همکاران و دختران دانش آموزم آغاز نموده خاطر نشان می سازم علاقه بسیار جدّی به ورزش کوهنوردی دارم و چند بار نیز به اتفاق همسرم که قطعاً بهترین یار و همراهم در مقاطع مختلف زندگی ام بوده و جا دارد در همین جا از ایشان تشکر ویژه داشته باشم به قله دماوند صعود و به سهم ناچیز خودم پرچم کشورم را در آن به اهتزار در آورم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *