جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

نشست صمیمی مسئولان کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ری با ” دکتر یزدان پناه ” رییس آموزش و پرورش ناحیه 2 آن شهرستان

نشست صمیمی مسئولان کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ری با ” دکتر یزدان پناه ” رییس آموزش و پرورش ناحیه 2 آن شهرستان

« دکتر یزدان پناه »  : « ما بهشت را نادیده خریدار و با ابتناء بر این ارادت قلبی آماده هر گونه تعاملات تنگاتنگ امام رضایی ( ع ) با کانون مرکزی خدمت رضوی هستیم.

 

 

 

 

رسانه رسمی و کشوری ” رواپرس ” ، سرویس علمی و دانشگاهی،

 

به گزارش خیرنگار علمی و دانشگاهی استان تهران _ شهرستان ری این رسانه ، روز گذشته دوشنبه دهم آذرماه « آب باریکی » جانشین کانون مرکزی خدمت رضوی در شهرستان ری به همراه « رضا عرب » مسئول کانون رسانه و « غلامرضا گلفشان » از اعضای کانون مرکزی یاد شده با « دکتر یزدان پناه » رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 ، “ دکتر عباسیمعاونت پرورشی و سایر معاونین آن ناحیه در محل مذکور ملاقات و نشست بسیار صمیمی را برگزار نمودند.

 

 

 

 

 

 

در ابتدای این نشست « دکتر یزدان پناه » ضمن خیر مقدم و تبیین این مطلب که « ما بهشت را نادیده خریداریم » میزان تعمیق ارادت قلبی خویش و سایر همکارانشان نسبت به ساحت مقدّس هشتمین خورشید کهکشان ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا ( ع )  را ابراز ؛ آمادگی کامل خویش و اداره متبوعشان را در راستای تعاملات تنگاتنگ با مجموعه کانون مرکزی خدمت رضوی  اعلام داشتند.

در ادامه « آب باریکی » ضمن تبیین مطالبی در خصوص سبقه ی تاسیس و شرح وظایف کانون های بیست گانه کانون خدمت رضوی در شهرستان ری نسبت به نحوه مشارکت و تعاملات دو سویه آن کانون و اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ری مطالبی را عنوان نمودند.

یادآور می شود در پایان نشست طرفین بر استمرار جلسات مشابه تاکید ، بطور اخصّ چشم اندازی از همکاری دو جانبه خود را حول موضوع آسیب های اجتماعی جامعه هدف ( اولیاء و دانش آموزان ) مطرح نمودند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *