پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

وزیر علوم درگذشت معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه را تسلیت گفت

وزیر علوم درگذشت معاون فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه را تسلیت گفت

*با کمال اندوه و تأثر باخبر شدیم حجت‌الاسلام محمد مهدی صالحی، معاون محترم فرهنگی- سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، که بر اثر سانحه تصادف در بیمارستان بستری بودند دار فانی را وداع گفته‌اند، خبری که موجب تأثر اینجانب و همکاران شد.

تهران-ایرنا- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور پیامی، در گذشت حجت‌الاسلام محمد مهدی صالحی، معاون فرهنگی- سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون
با کمال اندوه و تأثر باخبر شدیم حجت‌الاسلام محمد مهدی صالحی، معاون محترم فرهنگی- سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، که بر اثر سانحه تصادف در بیمارستان بستری بودند دار فانی را وداع گفته‌اند، خبری که موجب تأثر اینجانب و همکاران شد. مرحوم صالحی انسانی خدوم و از تبار صالحان بود. وظیفه خود می‌دانم درگذشت آن عزیر سفر کرده را خدمت خانواده گرانقدر آن مرحوم و همکاران عزیزشان در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، خاصه رئیس محترم آن نهاد برادر گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر رستمی عرض تسلیت داشته باشم.

از درگاه ایزد متعال برای روح و روان ایشان آمرزش و مغفرت و برای خانواده محترم، دوستان و همکاران آن عزیز آرزوی صبر، سلامت و تندرستی مسئلت دارم.

پیام تسلیت معاون فرهنگی وزارت علوم

همچنین معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نیز این حادثه ناگوار را به رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها تسلیت گفت.

در پیام محمدرضا غفاری آمده است: برادر گرامی جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر رستمی، خبر درگذشت همکار گرامی جناب حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی صالحی معاون محترم دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها موجب تاسف و تاثر شد. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رضوان الهی و برای جنابعالی و بازماندگان محترم آن عزیز سفر کرده  صبر و شکیبایی آرزو می کنم.

 

پیام تسلیت رییس دانشگاه پیام نور

همچنین رئیس دانشگاه پیام نورمحمدرضا زمانی نیز طی پیامی گفت: غم از دست دادن عزیزان و به سوگ نشستن صبری می خواهد عظیم.

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور مصیبت درگذشت معاون محترم نهاد نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای کشور مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی صالحی را  در اولین روز بهار به طور خاص به خانواده آن مرحوم و نیز رییس محترم نهاد حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر رستمی تسلیت گفته و از ایزد منان خواستارم که روح بلند آن مرحوم مغفور در بارگاه امن الهی و در جوار رحمتش جاویدان بیاساید و کلیه بازماندگان را در این آزمون سخت، شکیبا و تسلیم بر تقدیر حضرت حق به مقام صبر جمیل مزین کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صالحی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها که هفته گذشته بر اثر سانحه تصادف آسیب جدی دیده بود، روز یک فروردین ۹۹ دعوت حق را لبیک گفت.

حجت الاسلام محمد مهدی صالحی ۲۲ اسفندماه برای شرکت در برنامه‌های ازدواج دانشجویی قصد سفر به مشهد مقدس را داشت که در مسیر دچار سانحه رانندگی شده در بیمارستان شهدای تجریش تهران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *