جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

وضعیت تعطیلی مدارس در ۳ اسفند از زبان سخنگوی آموزش‌وپرورش تهران

وضعیت تعطیلی مدارس در ۳ اسفند از زبان سخنگوی آموزش‌وپرورش تهران
سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران در مورد شرایط تعطیلی مدارس تهران در روز بعد از انتخابات مجلس” شنبه سوم اسفند ماه” توضیحاتی داد.

 به گزارش تسنیم، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران در مورد وضعیت تعطیلی یا فعالیت مدرسه ها در روز شنبه سوم اسفند ماه” فردای روز انتخابات” بیان کرد :امکان دارد مدارسی که حوزه اخذ رأی هستند در روز بعد از انتخابات به علت مقدار زیاد آراء احتیاج به تعطیلی داشته باشند ولی تا روز انتخابات بصورت قطعی نمی توان در اینباره اظهار نظر کرد.

او ادامه داد:باید روز انتخابات فرا برسد، مقدار مشارکت مردم را وارسی کنیم و متناسب با آن در صورتیکه نیاز بود مدرسه ها را فردای انتخابات تعطیل کنیم.

سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران با اشاره به این که تعطیلی مدارس در روز پس از انتخابات به میزان همکاری مردم بستگی دارد، خاطرنشان کرد:در شرایطی که میزان مشارکت بالا باشد، برای اینکه تعداد رأی دهنده ها زیاد است، شمارش آرا زمانبر است بدین ترتیب احتیاج داریم مدارس یک روز تعطیل باشند ولی از هم اکنون برنامه مشخصی وجود ندارد.

ثقفی افزود :اکثر مدارس دولتی حوزه اخذ رأی هستند و مدارسی که حوزه انتخابی هستند معلوم شده اند.

وی مطرح کرد :معلمانی که در حوزه انتخابات مسئول صندوق رأی هستند امکان دارد در مدرسه ای که حوزه انتخابی است تدریس نداشته باشند و محل کار آن ها مدرسه دیگری باشد در چنین شرایطی طبیعتاً فردای روز انتخابات هر دو مدرسه تحت الشعاع قرار می گیرند براین اساس در صورتیکه قرار بر تعطیلی باشد، کل مدرسه های تهران را فردای روز انتخابات تعطیل می کنیم.

سخنگوی آموزش وپرورش شهر تهران که در یک برنامه رادیویی سخن می گفت، تأکید کرد:تصمیم نهایی برای تعطیلی کل مدارس تهران در روز شنبه سوم اسفند ماه بعداظهر روز انتخابات” جمعه دوم اسفند ماه” اعلام خواهد شد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *