شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

چه گل‌هایی بیشتر به هم می‌آیند؟

چه گل‌هایی بیشتر به هم می‌آیند؟

نمی دانم شده که برای خرید گل به یک گل فروشی مراجعه کنید اما ندانید از کجا شروع کنید؟ راهنمای خرید گل برای نسل جوان تر احتمالا کاربردی تر است، خیلی از ما نه اسم گل ها را به خوبی می شناسیم و نه می دانیم برای خرید دسته گل باید چه گل هایی را سفارش دهیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گل باما، در این متن برای خرید گل توضیحات مختصری می دهیم و اندکی هم درباره خرید گل متناسب با شخصیت افراد برایتان خواهیم نوشت.

با خرید گل محیط خانه را از دود و آلودگی تصفیه کنید

برخی از گیاهان گلدار می توانند هوای اتاق را نیز فیلتر و تمیز کنند. بر اساس مطالعات انجام شده گل نیلوفر و گل ژربرا می توانند سموم مضر را از هوا خارج کنند، اگر کسی را دارید که داخل منزل سیگار یا قلیان می کشد، با خرید گل تازه و قرار دادن آن در گلدان آب می توانید هوا را از وجود دود پاک کنید.

درست است که مردم گل ها را بخاطر زیبایی و یا رایحه معطر خریداری می کنند؛ اما کسی نمی تواند منکر فضای مثبتی بشود که با خرید گل در منزل ایجاد می شود.

گران ترین، محبوب ترین و پر فروش ترین گل ها در ایران کدامند؟

گل اورینتال، به عنوان گرانترین گل در ایران شناخته می شود. اورینتال نسبت به رطوبت زیاد حساس است و خیلی زود پژمرده می شود. باید از پاشیدن آب روی گل ها جدا خودداری کنید و گلدان اورینتال را در مکانی خنک و در معرض نور غیرمستقیم آفتاب قرار دهید چون در هوای گرم، طراوت خود را از دست می دهند.

گل رز به عنوان محبوب ترین گل میان مردم ایران است. عجیب هم نیست چون این گل زیبا در جهان هم محبوبیت چشمگیری دارد. گل رز ایرانی، گل رز هلندی و گل رز مینیاتوری از محبوب ترین و پرکاربرد ترین انواع گل رز هستند. اگر می خواهید با هدیه ای محبوب و در عین حال اقتصادی عزیزان خود را غافلگیر کنید، خرید گل رز را در برنامه بگنجانید.

گل و گیاهان آپارتمانی هم در صدر پرفروش ترین گل ها در بازار ایران قرار دارند. با گسترش روز افزون آپارتمان نشینی و میل مردم به بهره مندی از لطافت گل و گیاه در خانه، رو به خرید انواع گیاهان آپارتمانی آوردند. گیاهانی مانند حسن یوسف، سیکاس، دیفن باخیا، شفلرا، فیکوس بنجامین، کاج مطبق از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی هستند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *