پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

کبوترانه؛ بسته پیشنهادی دو ناشر برای روز ادبیات کودک و نوجوان

کبوترانه؛ بسته پیشنهادی دو ناشر برای روز ادبیات کودک و نوجوان

 

انتشارات شهید کاظمی با همکاری انتشارات جمال به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان اقدام به برگزاری مسابقه و بسته پیشنهادی کتاب کودک با عنوان «کبوترانه» ویژه رده سنی ۶ تا ۱۲ سال کرده است.

 

به گزارش فارس، انتشارات شهید کاظمی با همکاری انتشارات جمال به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان اقدام به برگزاری مسابقه و ارائه بسته پیشنهادی کتاب کودک با عنوان «کبوترانه» ویژه رده سنی۶ تا ۱۲ سال کرده است.

در این بسته سه مجموعه کتاب با موضوعات مختلف خداشناسی، توحید مفضل، شگفتی‌های آفرینش و همچنین اهل بیت (ع) انتخاب شده است که با رویکرد تربیتی برای سنین ۶ تا ۱۲ سال مناسب است. این بسته که همراه با مسابقه مجازی است با تخفیف ویژه و ارسال رایگان به سراسر کشور عرضه می‌‌شود.

 

* مجموعه ده جلدی «به من بگو خدا کیست؟» با موضوع خدا شناسی برای کودکان

* «اشک»؛ حاوی دو کتاب شعر حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) از سید حمید رضا برقعی و یک کتاب کودک دفاع مقدس از شهدای غواص

* مجموعه ۸ جلدی «دیدنی‌های خدا»؛ شگفتی‌های آفرینش و توحید مفضل
«به من بگو خدا کیست؟»؛ به فرزند شما تصویر نسبتا کاملی از موضوع خداشناسی می‌دهد، موضوعات این مجموعه به گونه‌ای انتخاب شده است که اصلی‌ترین پایه‌های شناخت خدا را در جان پاک کودکان می‌نشاند.

ایمان به خدا مهم‌ترین پیام همه پیامبران و اثر گذارترین عقیده بر روح و روان و رفتار و کردار آدمی است. مجموعه «به من بگو خدا کیست ؟» برای آشنا ساختن کودکان با این موضوع مهم اعتقادی نگاشته شده است. این مجموعه با ارائه یک دوره خداشناسی متناسب با ذهن و ظرفیت کودک به تقویت تربیت دینی می‌پردازد و بر دریافت‌های توحیدی و فطری او که هنوز با شبهه‌ها و اندیشه‌های ناپاک آلوده نگشته است تاکید می‌کند.

دیدنی‌های خدا؛ یکی از بهترین راه‌های آشنا کردن کودکان با خدا، توجّه دادن آنان به شگفتی‌های آفرینش است. مجموعه «دیدنی‌های خدا» متنی بر گرفته از «کتاب توحید مُفَضَّل» است. « توحید مفضّل» حدیثی منسوب به امام صادق (ع) است حضرت صادق (ع) در این گفتار مفصّل، با دقت در شگفتی‌های آفرینش، به عظمت خدا استدلال می‌کند. از آن‌جا که راوی این حدیث، مفضّل ـ شاگرد امام صادق ـ بوده است، این گفتار به توحید مفضّل شهرت یافته است. این مجموعه؛ کتابی تربیتی، اعتقادی و ادبی است که در آن غنای محتوا با تصاویر زیبا و اشعار خواندنی ترکیب شده و از آمیختگی هنر، ادبیّات، تفکّر و تربیت، مجموعه‌ای ممتاز را فراهم کرده است.

همیشه قصه‌ها از یکی بود یکی نبود شروع نمی‌شود، گاهی قصه‌ها همان صدای لالایی مادرانه‌ای است که در هنگامه شب می‌پیچد و گاهی آوازی کودکانه که در طلوع صبح میزبان خورشید خانم می‌شود فرقی ندارد قصه از کجا آغاز شود، اینجا کلاغ‌ها هیچ وقت به خانه نمی‌رسند تا سبد قصه بچه‌ها خالی نماند. این بار می‌خواهیم با معرفی یک بسته کتاب خوب کودک سبد بچه‌ها را پر کنیم.

انتشارات شهید کاظمی با همکاری انتشارات جمال به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان اقدام به برگزاری مسابقه و بسته پیشنهادی کتاب کودک تحت عنوان «کبوترانه» ویژه رده سنی۶ تا ۱۲ سال کرده است. این بسته که همراه با مسابقه مجازی همراه است با تخفیف ویژه و ارسال رایگان به سراسر کشور عرضه می‌‌شود.

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *