جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

جعفرزاده : رئیس جمهور بعدی با کابینه رفاه بیاید

جعفرزاده : رئیس جمهور بعدی با کابینه رفاه بیاید

*آن چیزی که مردم نیاز دارند حل مشکلات اقتصادی و شرمنده نشدن در پیش خانواده خود هستند. مردم تصور می کنند رها شده هستند و خسته شده اند. دولت بعدی، باید دولتی باشد که برای رفاه برنامه داشته باشد، مثلا خانواری که در ردیف کم مصرف های برق هستند، برقشان رایگان شود و پرمصرف ها جریمه شوند.

غلامعلی جعفرزاده، نماینده سابق مجلس درگفتگو با خبرآنلاین درباره ویژگی های کاندیداهای ریاست جمهوری در انتخابات سال آینده گفت:

 مردم به جز راهکارهای عملیاتی برای حل اقتصاد هیچ اولویت دیگری ندارند. سیاست و داستان های آن دیگر اولویت مردم نیست.آنها از کسی حمایت خواهند کردند که با حساب دو دوتا می‌شود چهارتا، درآمد کشور را افزایش و پاسخگوی هزینه های ضروری آن باشد.

وی ادامه داد: دولت بعدی با کابینه رفاه بیاید و در زمینه تامین اجتماعی، در حوزه سلامت و بهداشت و .. کاری انجام دهد. هرکسی که بتواند این ظرف را سریعتر و بیشتر پر کند؛ رئیس جمهور خواهد شد. حقیقت مطلب آن است که مردم احساس خوبی ندارند. مثلا پول آب و برق و گاز را میگیرند و هیچ کسی به دنبال دادن یک رفاه به مردم نیست. بنابراین مردم دوست دارند یک رئیس جمهوی بیاید که برای حل مشکلات و رفاه آنان و کاهش نقدینگی کشور، کاری کند.

نماینده سابق مجلس در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور بعدی فردی با چهره اقتصادی یا سیاسی است، گفت:بازار سیاست دیگر گرم نیست و  در حال حاضر اقتصاد اولویت مردم است. مردم دیگر دولت سیاسی که در دوم خرداد آمد یا اگر موتلفه ای و اصولگرا و … باشد را نمی خواهند و به برنامه توجه می کنند. چپ و راست دیگر معنای خود را از دست داده و چرخش ساسیت در کشور صریح و تند شده است.

وی ادامه داد: آن چیزی که مردم نیاز دارند حل مشکلات اقتصادی و شرمنده نشدن در پیش خانواده خود هستند. مردم تصور می کنند رها شده هستند و خسته شده اند. دولت بعدی، باید دولتی باشد که برای رفاه برنامه داشته باشد، مثلا خانواری که در ردیف کم مصرف های برق هستند، برقشان رایگان شود و پرمصرف ها جریمه شوند.

جعفرزاده همچنین درباره آنکه آیا رئیس جمهوری چهره تکراری است یا جدید، بیان کرد: سطح سواد و آگاهی مردم افزایش پیدا کرده و هر کسی که برنامه خوبی را ارائه و تشریح کند و همچنین ضمانت اجرایی داشته باشد رای می آورد. شخصیت جوان نمی تواند رای بیاورد هرچند که جوان بودن لازم است اما کافی نیست.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *