پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

سرمربی التعاون: پرسپولیس تیم بهتری نسبت به ما بود

سرمربی التعاون: پرسپولیس تیم بهتری نسبت به ما بود

 سرمربی تیم فوتبال التعاون عربستان، گفت: پرسپولیس تیم بهتری نسبت به ما بود و در طول مسابقه اجازه نداد حتی یک موقعیت هم روی دروازه‌اش خلق کنیم.

به گزارش ایرنا، ماتریس کارتیرون سرمربی فرانسوی که به تازگی هدایت التعاون را به عهده گرفته است، پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: عملکرد خوبی در این بازی نداشتیم و می توانم بگویم که بد بازی کردیم چرا که حتی یک موقعیت هم روی دروازه پرسپولیس نتوانستیم ایجاد کنیم و از طرفی حریف هم عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و تیم خوبی نشان داد چراکه ما را کامل با تدابیری که اندیشیده بود عقب نگه داشت و اجازه نداد که در طول ۹۴ دقیقه حتی یک موقعیت هم داشته باشیم. این تیم بهتر و لایق پیروزی بود. از طرفی ما مقابل تیمی که از ما بهتر بود نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و کاملا ناهماهنگ بودیم.

سرمربی جدید تیم التعاون در مورد حضورش در این تیم عربستانی خاطر نشان کرد: دوست نداشتم سرمربی تیمی مانند الزمالک باشم که به شکل ناخوشایندی بیرونم کنند. در قراردادم با تیم قبلی بندی وجود داشت که می توانستم جدا شوم و با فعال کردن آن بند قراردادم را فسخ و به التعاون آمدم.

وی اضافه کرد: قراردادم با التعاون ۲ ساله است و سرمربیگری در این تیم برایم یک چالش جدید و خوب بود. امیدوارم بتوانم شرایط را تغییر و اوضاع التعاون را سر و سامان دهم.

تیم فوتبال تعاون عربستان در دو بازی متوالی در هفته های سوم و چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *