پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

اعتراض زنان مخالف ترامپ در واشنگتن

اعتراض زنان مخالف ترامپ در واشنگتن

* “ترامپ پنس هم اکنون خارج شوید”.

 زنان مخالف ترامپ در حالی که هفده روز مانده به انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا، امروز شنبه به خیابان های واشنگتن آمده و علیه رییس جمهوری تظاهرات کرده و شعار داده اند.

به گزارش ایرنا از روزنامه واشنگتن پست، زنان مخالف ترامپ که به زنان مارس معروف هستند روز شنبه با حضور در خیابان های واشنگتن با دست داشتن بنرهایی تحت عنوان “ترامپ پنس هم اکنون خارج شوید” اعتراض خود نسبت به انتخاب مجدد ترامپ در انتخابات را اعلام کردند.

به نوشته واشنگتن پست، حضور هزاران زن مخالف ترامپ تنها منحصر به واشنگتن نبوده و رهبران این راهپیمایی قرار است اعتراض خود را ۴۲۹ راهپیمایی در ۵۰ ایالت آمریکا برگزار کنند.

برگزارکنندگان این راهپیمایی می گویند که بیش از ۱۱۶ هزار نفر متعهد شده اند که در روزهای آتی  در راهپیمایی ها شرکت کنند.

راهپیمایی زنان در واشنگتن تظاهراتی سیاسی بود که در ۲۱ ژانویه ۲۰۱۷ (دوم بهمن ۹۵) در واشنگتن دی سی و شهرهای دیگر آمریکا به منظور حمایت از حقوق زنان، اصلاح قوانین مهاجرت، حقوق دگرباشان جنسی و توجه به نابرابری‌های نژادی، مسائل کارگری و مشکلات زیست‌محیطی صورت گرفت.

این راهپیمایی یک روز پس از مراسم تحلیف دونالد ترامپ سازماندهی و برگزار شد و طی آن شرکت‌کنندگان علیه سیاست‌های رئیس‌جمهوری جدید آمریکا در ارتباط با حقوق زنان، راهپیمایی کردند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *