جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

تغییر مدیریتی چالش جدید سرخ‌ها در پسا برانکو ؟

تغییر مدیریتی چالش جدید سرخ‌ها در پسا برانکو ؟

این روزها پرسپولیس نه تنها از بعد فنی و سپری کردن دوران پسابرانکو سوژه داغی برای رسانه‌هاست بلکه به خاطر بحث‌های مدیریتی و انتقاد و اعتراض روزافزون نسبت به عملکرد ایرج عرب و زمزمه اختلاف او و دیگر مسئولان باشگاه هم مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. واقعیت این است که پس از کناره‌گیری اجباری حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل پیشین باشگاه به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در مناصب دولتی و انتخاب ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه خیلی‌ها به انتقاد از او پرداختند و خواستار انتخاب فردی دیگر برای مدیریت باشگاه شدند.

اما وزارت ورزش و جوانان چند ماه به عرب فرصت داد و او با حکم سرپرست باشگاه را اداره کرد تا اعضای جدید هیئت‌مدیره از سوی وزارت منصوب و معرفی شدند. در حالی که تصور می‌شد با حضور نفراتی چون مهدی محمدنبی و مهرداد هاشمی در هیئت‌مدیره جدید که سابقه اجرایی در فدراسیون فوتبال و باشگاه سایپا را داشتند، عرب در حد یک عضو هیئت مدیره بماند و مدیریت باشگاه به فرد دیگری برسد اما او مدیرعامل پرسپولیس شد و تا امروز هم با وجود همه انتقادها و اعتراض‌هایی که به عملکردش به خصوص در مورد برانکو و جدایی او می‌شود به کارش ادامه می‌دهد. با این حال شایعاتی درباره احتمال تغییر در کادر مدیریتی پرسپولیس با توجه به انتقادهای زیادی که به عرب شده و حتی در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل عده‌ای از هواداران علیه او جبهه گرفته و شعار دادند، شنیده می‌شود. جرقه این شایعات هم از غیبت چند باره مهرداد هاشمی، عضو هیئت‌مدیره در جلسات زده شد و در ادامه هم اخباری از ناهماهنگی عرب با دیگر اعضای هیئت‌مدیره و نارضایتی دیگر اعضا از خودمحوری عرب به بیرون درز کرد.

حالا در راستای همان شایعات شنیده می‌شود دلیل غیبت هاشمی در جلسات هیئت‌مدیره باشگاه اختلاف علنی و تشدید آن با عرب است و او این موضوع را با دیگر اعضای هیئت‌مدیره هم در میان گذاشته و تاکید کرده تا عرب هست در جلسات شرکت نخواهد کرد. ظاهرا تصمیم هاشمی استعفا از عضویت در هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس است اما کنار این مسئله از مانور تبلیغاتی و رسانه‌ای نبی هم نمی‌توان به راحتی گذشت. نبی که به زعم بسیاری شانس بالایی برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس داشت اما به خواسته‌اش نرسید گویا هنوز هم از رسیدن به این پست ناامید نیست و با بالا گرفتن انتقاد و اعتراض‌ها به عرب و استعفای احتمالی هاشمی بعید نیست وزارت دست به تغییراتی در هیئت‌مدیره بزند و این بار نبی را که سابقه قائم‌مقامی باشگاه را در کارنامه‌اش دارد به عنوان سرپرست باشگاه یا مدیرعامل منتخب هیئت‌مدیره معرفی کند.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که به خاطر همین اختلاف نظرها بین خبرنگاران حوزه پرسپولیس هم دودستگی ایجاد شده و جالب اینجاست که بعضی از آن‌ها حتی وعده حضور در تیم رسانه‌ای در کادر مدیریتی آینده را از سوی برخی اعضای هیئت‌مدیره دریافت کرده‌اند! با این شرایط به نظر می‌رسد سرخ‌ها نه تنها در بعد فنی که در بعد مدیریتی هم چالش اساسی در دوران پسابرانکو پیش رو دارند.

منبع : kh​orasanvarzeshi.khorasannews.‎​com

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *