سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - Tuesday 23 April 2024

جبهه جهادگران ایران اسلامی از شعار انتخاباتی خود رونمایی کرد

جبهه جهادگران ایران اسلامی از شعار انتخاباتی خود رونمایی کرد
*جهادگران از مجلس هفتم کار خود را آغاز کرده و در کنش‌های سیاسی از جمله دادن لیست‌های انتخاباتی فعال بوده است.
*یکی از گلوگاه ها برای رسیدن به آرمان‌های گام دوم نیاز به یک مجلس انقلابی است و برای تشکیل مجلس انقلابی مشارکت آگاهانه لازم است که این آگاهی را روحانیون باید به مردم بدهند.

تهران- ایرنا- جبهه جهادگران ایران اسلامی عصر یکشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه از بنر و شعار انتخاباتی خود با عنوان “مشارکت آگاهانه، مجلس انقلابی و گام دوم انقلاب” رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «وهاب عزیزی» دبیر کل جبهه جهادگران ایران اسلامی در این مراسم ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده آذربایجان، گفت: نخستین سوالی که پرسیده می‌شود  که به کدام جریان وصل هستید، باید بگویم جبهه جهادگران یک حرکت و جریان فکری است و رهبر معنوی آن مقام معظم رهبری است که می‌خواهد به حوزه‌های مغفول مانده فرهنگی و اجتماعی بپردازد.
وی با بیان سابقه تشکیل جبهه جهادگران افزود: جهادگران از مجلس هفتم کار خود را آغاز کرده و در کنش‌های سیاسی از جمله دادن لیست‌های انتخاباتی فعال بوده است.
دبیر کل جبهه جهادگران ایران اسلامی با اشاره به بیانیه گام دوم گفت: این بیانیه توصیه‌های مقام معظم رهبری برای جهاد بزرگ و ایران بزرگ بود که در سه حوزه خود سازی جامعه سازی و تمدن سازی مطرح شد.
عزیزی بیان داشت: این بیانیه دو بخش عمده دارد که بخش اول به ۴ دهه نخست انقلاب و برکات آن اشاره کرده و در بخش دوم در هفت بخش راه آینده را به ما نشان داده است.
وی درباره مراسم برگزار شده گفت: یکی از گلوگاه ها برای رسیدن به آرمان‌های گام دوم نیاز به یک مجلس انقلابی است و برای تشکیل مجلس انقلابی مشارکت آگاهانه لازم است که این آگاهی را روحانیون باید به مردم بدهند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری ضمن رونمایی از بنر و شعار جهادگران، گفت: حمد و سپاس خدایی را که بر ما امت اسلامی منت نهاد در پرتو ولایت امام و مقام معظم رهبری در انجام منویات آنها اقدام کرده‌ایم.
وی افزود: مجلس جایگاهی زیربنایی است که جبهه جهادگران می‌خواهند با حضور در این رقابت آن را شکل ببخشند.
عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با طرح این سوال که مجلس انقلابی چگونه مجلسی است بیان کرد: بدیهی است که اینکه یک فرد انقلابی، مومن، مسلمان باشد یا نباشد نمی تواند تنها موج ادعای آن واقعیت شود بلکه همه چیز در گرو عمل بوده و همه چیز با عمل ارزیابی و شناخته می شود و گاهی یک مجلس با عملش خود باخته شناخته می‌شوند
اختری با یادآوری سخنرانی آیت الله سید حسن مدرس در مجلس چهارم گفت: مدرس آبروی آن مجلس را در برابر دشمن خارجی حفظ کرد؛ آری با عمل است که یک مجلس انقلابی یا غیر انقلابی شناخته می‌شود.
وی با اشاره سخنان حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه مردم در استعداد و توانانی مانند درخت‌های مختلف هستند که ثمره متفاوتی دارند، گفت: همچنان که ثمره دهی درختان یک باغ متفاوت است ثمرات میوه انسان هم با نوع میوه هایی که می دهد شناخته می‌شود.
عضو شورای عالی سیاست گذاری ائمه جمعه با نقل قول از یک جامعه‌شناس ایرانی، گفت: دانشگاه چه چیزی به جامعه داده و دانشگاه چه چیزی داده است؟ ملاک باید عمل باشد.
اختری اشاره به ضربه حضرت علی (ع) در جنگ احزاب، آن را ضربه به کفر دانست و گفت: علی (ع) بود که غدیر مطرح شد، و این یعنی عملکرد او.
وی با اشاره به فتوای میرزای شیرازی بر حرام کردن تنباکو، گفت: سه توطئه اقتصادی سیاسی و نظامی انگلستان شکست خورد و این یعنی یک عمل، شخصیت مرجعیت را معرفی کرد.
به گفته حجت الاسلام و المسلمین اختری انقلابی بودن به عمل آن است و در آنجا باید افراد آگاه به مسائل اسلام و جامعه باشند و در کنار آن باید متعهد باشند.
عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ادامه داد: نماینده مجلس باید خودش را مسئول بداند، مجلس انقلابی باید فکر قوی داشته و شجاع و به مسائل اگاه باشند.
نماینده سابق مجلس افزود: یکی دیگر از ویژگی های مجلس انقلابی این است که به فریضه مهم نص معتقد باشد، نص صرفا به معنای نصیحت نیست بلکه خیرخواهی هم هست.
اختری بابیان اینکه دست آوردهای انقلاب در هیچ حکومتی سابقه ندارد، با اشاره به سخن امام (ره) مبنی بر اینکه دشمن بر روی دروغ خود تبلیغ میکند و ما بر راست خود تبلیغ نکرده ایم، گفت: علم در هر جبهه ای توانایی می‌آورد و باید به صورت زیر بنایی به آن توجه شود.
وی با اشاره به متن بیانیه گام دوم گفت: اسلام می‌خواهد جهان را بگیرد و از کشورهای جهان فقط آمریکا مانده که آن هم خودش را باخته است، آمریکا مثل ببر کاغذی خودش را باخته و از نفوذ انقلاب اسلامی در ارتش خودش ترسیده است.
اختری با بیان اینکه نمی‌توانیم بگوئیم خوب عمل کرده‌ایم، حتی ۵۰ درصد هم عمل نکرده ایم، گفت: اما همین مقدار که کار کرده ایم ایران خلیفه الله شده است و همه کشورها که از آن فرار می‌کردند دارند به ایران گرایش پیدا می‌کنند.
وی گفت: اگر مجلس ما انقلابی نباشد اسباب غصه و زحمت برای امت اسلامی خواهد بود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *