سه شنبه 28 فروردین 1403 - Tuesday 16 April 2024

حاشیه نگاری بازی داماش و پرسپولیس

حاشیه نگاری بازی داماش و پرسپولیس

*مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با بهاروند با رئیس سازمان لیگ تماس گرفته و در این تماس تلفنی تاکید ویژه داشته که هرطور شده باید این بازی برگزار شود.

درحالی که قرار بر این بود دیدار پرسپولیس و داماش گیلانیان از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود، اما به دلیل عدم ورود ۳۰۰ هوادار تیم داماش، بازیکنان این تیم حاضر نشدند در زمین حاضر شوند. در حالی که با تلاش‌های صورت گرفته، قرار بر این شد این بازی از ساعت ۲۲ آغاز شود، اما با وجود ورود دو تیم به زمین، داماشی‌ها بازهم از آغاز بازی امتناع کردند.

در نهایت با تصمیم مسئولان پرسپولیس، بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم به نشانه اعتراض ساعت ۲۲:۲۰ از زمین خارج و راهی رختکن شدند. این اتفاق در حالی رقم خورد که تماشاگرانی که روی سکوها قرار داشتند و به شدت از این اتفاقات عصبی شده بودند، اشیایی را به سمت زمین پرتاب کرده و حتی اقدام به شکستن صندلی‌ها کردند. این اتفاق زمانی اوج گرفت که بازیکنان داماش در حال خروج از زمین بودند که شدت عصبانیت هواداران بیشتر شد.

پس از این اقدام از سوی دو تیم و خروج آنها از زمین و رفتن به سمت رختکن، برخی تماشاگران نیز حتی وارد زمین شدند. فشردگی حضور تماشاگران در سکوها به طوری است که برخی تماشاگران حتی روی ستون‌های سقف ورزشگاه نشسته‌اند.

برگزاری بازی فینال جام حذفی در هاله ای از ابهام؛ تاخیر در آغاز بازی از ۸۰ دقیقه گذشت

دیدار فینال جام حذفی فوتبال ابران یادواره آزادسازی خرمشهر بین تیم پرسپولیس تهران و تیم داماش گیلان در اهوار برگزار خواهد شد.

این بازی قرار بود امروز یکشنبه ۱۲ خرداد ماه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آغاز شود.

-تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس تهران از نقاط مختلف کشور برای دیدن بازی از نزدیک به اهواز آمدند و در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان حضور دارند.

تعدادی از جوانان اهوازی نیز با در دست داشتن بنرهایی حمایت خود را از تیم داماش گیلان اعلام کردند.

همچنین جمعی از جوانان خوزستانی با چاپ تصویر بزرگ علی آل کثیر بازیکن اهل خوزستان تیم داماش گیلان به ورزشگاه شهدای فولاد رفتند و این فوتبالیست جوان را تشویق می کنند.

با اینکه اعلام شده بود فروش بلیت دیدار فینال جام حذفی از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد ولی مسئولان برگزاری مسابقه پیش از این ساعت بلیت فروشی را برای هواداران پرسپولیس آغاز کردند.

این مسئله باعث شد که هواداران تیم داماش گیلان نتوانند به ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان بروند و تیم محبوب خود را تشویق کنند.

دیدار فینال جام حذفی که قرار بود ساعت ۲۱ آغاز شود با گذشت بیش از ۸۰ از زمان اعلام شده، بازی هنوز آغاز نشده است.

بازیکنان دو تیم حدود نیم ساعت پیش وارد زمین شدند ولی هنوز سوت آغاز بازی زده نشد.

با شرایط موجود مشخص نیست که آیا بازی برگزار خواهد شد یا انجام نمی شود.

پرتاب سنگ و صندلی به داخل زمین/ پس از ۹۰ دقیقه جنجال؛ دیدار داماش گیلانیان – پرسپولیس لغو شد!
دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان به دلیل عدم تأمین امنیت ورزشگاه و حاضر نشدن تیم گیلانی در میدان لغو شد.

دیدار فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور بین تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلانیان که قرار بود از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شود، به دلیل اعتراض تیم داماش به عدم حضور هوادارانش در ورزشگاه پس از یک ساعت و‌ ۴۵ دقیقه معطلی در نهایت با تصمیم مسئولان برگزاری بازی لغو شد.

تماشاگران نیز پس از خروج دو تیم از زمین، ورزشگاه را ترک کردند.

پس از لغو این بازی باید دید مسئولان سازمان چه تصمیمی درباره دیدار داماش گیلانیان – فولاد خوزستان خواهند گرفت.

۲۲:۵۵ تماس وزیر ورزش و جوانان با رئیس سازمان لیگ: بازی باید حتما برگزار شود

شرایط عجیب به وجود آمده در فینال جام حذفی با واکنش های زیادی همراه بود. مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با بهاروند با رئیس سازمان لیگ تماس گرفته و در این تماس تلفنی تاکید ویژه داشته که هرطور شده باید این بازی برگزار شود

۲۳:۰۰ مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت : با آقایان فتاحی رییس کمیته مسابقات و بهاروند رییس سازمان لیگ تماس گرفته شده و بایستی فینال جام حذفی بین پرسپولیس و داماش امشب حتما برگزار شود

– با مدیرعامل محترم داماش هم تماس گرفته شده تا تیم و بازیکنان در میدان حاضر شوند

– شرایط پیش آمده در این مسابقه در اولین فرصت بررسی و فدراسیون فوتبال با افراد خاطی بشدت برخورد انضباطی خواهد کرد و در صورت نیاز تغییرات لازم در مسوولیت ها صورت خواهد گرفت.

۲۳:۱۵ بازیکنان پرسپولیس و داماش برای بار سوم وارد زمین شدند و مشغول گرم کردن هستند تا بازی برگزار شود

منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *