سه شنبه 28 فروردین 1403 - Tuesday 16 April 2024

حال کثیر / پرسپولیس شادی را به مردم ایران هدیه کرد

حال کثیر / پرسپولیس شادی را به مردم ایران هدیه کرد

صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا موجی از شادی را در سراسر کشور به راه انداخت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس شامگاه شنبه در رقابتی نفس گیر مقابل النصر از عربستان قرار گرفت. این بازی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شد با حواشی بسیاری همراه بود که مهمترین آن، محرومیت عیسی آل کثیر گلزن اول پرسپولیس از سوی ای اف سی بود. این اتفاق که در کمتر از سه ساعت از برگزاری این بازی رخ داد نه تنها تمرکز تیمی پرسپولیس را برهم نزد بلکه انگیزه دوچندان به قرمزپوشان پایتخت داد تا حریف سعودی خود را شکست دهند.

پس از تساوی یک بر یک دو تیم در ۱۲۰ دقیقه بازی، این پرسپولیس بود که در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داد و به فینال رسید تا دل میلیون ها ایرانی را در سراسر کشور شاد کند و کارناوال های شادی پس از مدت ها در شهرهای مختلف به راه افتاد.

شادی مردم پایتخت

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا، با حضور در خیابان‌های تهران به شادی پرداختند.

میدان نبوت (هفت حوض) در شرق تهران و خیابان های اطراف نیز تا دو ساعت پس از برد پرسپولیس مملو از خودرو و جمعیت انبوهی بود که پیروزی قرمزپوشان را جشن گرفته بودند.

آنها در حالی که پرچم سرخ پرسپولیس را در دست داشتند یا از شیشه خودروها تکان می دادند، با دمیدن بر شیپور یا بوق ممتد خودرو شادمانی خود را ابراز می کردند.

شمار زیادی از جوانان یا خانواده هایی که با فرزندان خردسال خود در خیابانهای منتهی به میدان نبوت در حال حرکت بودند نیز بادکنک های قرمز به نشانه حضور در جشن پیروزی پرسپولیس در دست داشتنند.

این وضعیت موجب شد تا صدهامتر ترافیک انبوهی از خودرو در مسیرهای منتهی به این میدان مهم شرق تهران ایجاد شود.

شادمانی مردم در کمال آرامش و امنیت در جریانبود و ماموران نیروی انتظامی نیز برای کنترل تردد خودروها و تسهیل دررفت و آمد مردم و وسایل نقلیه تلاش می کردند.

بسیاری از شرکت کنندگان در این مراسم، پیروزی امشب تیم پرسپولیس را به دلیل اقدام ناعادلانه کنفدراسیون فوتبال آسیا در محرومیت عیسی  آل کثیر مهاجم این تیم ایرانی آنهم درست سه ساعت پیش از مسابقه با النصر عربستان، بسیار ارزشمند می دانستند و حتی گروهی از آنها معتقد بودند پیروزی امشب حتی از مسابقه فینال نیز حلاوت بیشتری داشت.

اهواز

با صعود تیم فوتبال پرسپولیس به فینال جام باشگاه‌های آسیا جمعی از مردم اهواز به ویژه جوانان در خیابان های این شهر به جشن و شادی پرداختند.

به گزارش ایرنا، این عده شنبه شب پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل النصر عربستان در نیمه نهایی رقابت‌های جام باشگاه های آسیا و صعود آن به فینال این مسابقات با به راه انداختن کارناوال شادی، خوشحالی خود را از این برد اعلام کردند.

تعدادی از مردم اهواز به خصوص جوانان در مناطق بلوار ساحلی، کیانپارس، زیتون، میدان مولوی در حالی که پرچم تیم فوتبال پرسپولیس را در دست داشتند، سوار بر اتومبیل و موتورسیکلت، شادی خود را نشان دادند.

بر اساس گزارش خبرنگاران ایرنا، در نقاط مختلف استان خوزستان به ویژه شهر اهواز، جوانان جشن و شادی کردند و در خیابان‌های سطح شهر نیز با به صدا درآوردن بوق اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌ها، صعود تیم پرسپولیس به فینال جام باشگاه های آسیا را جشن گرفتند.

یزله دزفولی ها

صدها نفر از هواداران پرسپولیس و فوتبال دوستان شنبه شب پس از برد این تیم مقابل النصر عربستان مقابل خانه پدری عیسی آل کثیر در شهر میانرود دزفول حاضر شدند و با یزله و پایکوبی این برد شیرین را به خانواده وی تبریک گفتند.

پس از برد شنبه شب پرسپولیس برابر تیم النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، هواداران این تیم از شهرهای امام، میانرود و صفی آباد و روستاهای اطراف با حضور در شهر میانرود مقابل خانه پدری آل کثیر بازیکن محروم پرسپولیس به شادی پرداختند.

مسیرهای منتهی به شهر میانرود با ترافیک همراه شده و هواداران فوتبال سوار بر موتورسیکلت‌ها و خودروهای خود با زدن بوق خود را به خانه پدری آل کثیر می رساندند.

شادی قزوینی ها

کاروان شادی هواداران پرسپولیس شامگاه شنبه بعد از پیروزی این تیم مقابل النصره عربستان و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا در شهرهای مختلف قزوین به راه افتاد.

جمعی از مردم قزوین به ویژه جوانان در خیابان‌های این شهر بعد از کسب این پیروزی به جشن و شادی پرداختند و خوشحالی خود را با اهتزاز پرچم ایران و تیم پرسپولیس به نمایش گذاشتند.

تعدادی از شهروندان قزوینی به خصوص جوانان و نوجوانان در مناطق ولیعصر، میدان مینودر، خیابان نوروزیان و …در حالی که پرچم تیم پرسپولیس را در دست داشتند، سوار بر اتومبیل و موتورسیکلت، شادی خود را بروز دادند.

حرکت همزمان تعداد زیادی از موتورسیکلت‌ها و خودروها در شهر قزوین موجب ایجاد ترافیک سنگین در برخی از مسیرهای شهر قزوین از جمله بلوار امام خامنه‌ای و میدان مینودر شد که با ورود نیروهای پلیس و وضع محدودیت‌های ترافیکی مدیریت شد.

شادی در پلدختر

در پی صعود مقتدرانه تیم فوتبال پرسپولیس ایران و راه یابی این تیم به فینال جام باشگاه های آسیا؛ مردم پلدختر به ویژه جوانان در سطح خیابان های این شهر کارناوال شادی به راه انداختند.

پیروزی تیم پرسپولیس مقابل النصر عربستان در شرایطی اتفاق افتاد که براساس اخبار  چند کشور عربی با یکسری سیاسی کاری ها در صدد سنگ اندازی برای جلو انداختن النصر بودند. اما به یاری خدا و تلاش جوانان غیرتمند ایرانی برد پرسپولیس مقابل این تیم شادی هموطنان از جمله مردم پلدختر را موجب شد.

جمعی از جوانان و مردم پلدختر در خیابان ها و میدان های این شهر با در دست داشتن پرچم سوار بر خودروها و موتورسیکلت های خود هیجان و شادی خود را ابراز و به یکدیگر این پیروزی را تبریک گفتند.

موج شادمانی در استان فارس

برتری تیم فوتبال پرسپولیس ایران در مسابقه شامگاه شنبه لیگ قهرمانان آسیا  موجی از شادی در شیراز و برخی از شهرهای استان فارس را در پی داشت.

پس از اینکه تیم پرسپولیس در ضربات پنالتی تیم النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمان آسیا را شکست داد، طرفداران تیم پرسپولیس به جشن و شادی پرداختند.

هواداران این تیم با صدا در آوردن بوق خودروها و به حرکت در آوردن پرچم قرمز در خیابان‌های شیراز به جشن و سرور پرداختند.

در پی این تجمع ترافیک سنگینی در برخی از خیابان های شیراز به وجود آمد و هواداران مشغول شادی بودند.

آستارا غرق در شادی

علاقه‌مندان و هواداران فوتبال در شهرستان مرزی بندر آستارا به دنبال پیروزی تیم پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و صعود به فینال این مسابقات، در خیابان‌ها به شادی و سرور پرداختند.

کاروان خودرویی و موتوری هواداران فوتبال در خیابان های آستارا پس از این پیروزی به راه افتاد و صدای بوق وسایل نقلیه و فریاد شادی جوانان ورزش دوست، از خیابان های مختلف شنیده شد.

فوتبال در آستارا طرفداران زیادی دارد و علاقه مندان به این رشته پر شور در این شهرستان، بازی های تیم های مهم و مطرح نظیر پرسپولیس و استقلال را همواره پیگیری می کنند و از فوتبالیست ها و تیم های خوب خود نیز حمایت می کنند.

حضور مردم یزد در خیابان ها

فوتبال‌دوستان یزدی پس از برتری تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مقابل النصر عربستان با حضور در خیابانهای مرکزی این شهر به شادی پرداختند.

مردم فوتبال دوست یزد پس از برتری پرسپولیس در مقابل تیم قدرتمند عربستانی در مسابقه نیمه پایانی لیگ قهرمانان آسیا ضمن حضور در خیابانها و روشن کردن چراغ های خودرو و زدن بوق؛ خرسندی خود را از این پیروزی اعلام کردند.

مردم ایلام در شادی

برتری تیم فوتبال پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل تیم النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمان آسیا، موجی از شادی بین هوادارن این تیم در ایلام به راه انداخت و آنها با حضور در خیابان ها و به صدا در آوردن بوق خودروها شور و شعف خود را ابراز کردند.

جمعیت هوادارن پرسپولیس از پیر و جوان، زن و مرد و کودک و نوجوان به حدی بود که برخی خیابان های شهر ایلام تا نزدیک به نیمه شب با ترافیک شدید مواجه شد.

هواداران با در دست داشتن پرچم قرمز و نمادهای پرسپولیس تا ساعاتی از شب به جشن و سرور پرداختند.

از شهرستان ها خبر می رسد که هواداران پرسپولیس در مرکز شهرستان ها نیز به خیابان آمده اند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *