جمعه 31 فروردین 1403 - Friday 19 April 2024

سرمربی سایپا: داورزنی موافق برگزاری متمرکز لیگ والیبال نیست

سرمربی سایپا: داورزنی موافق برگزاری متمرکز لیگ والیبال نیست

 سرمربی والیبال زنان سایپا گفت: از نظر رییس فدراسیون، لیگ برتر یعنی مسابقات رفت و برگشت و موافق برگزاری آن به صورت متمرکز نیست.

مریم هاشمی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در جلسه‌ای که در دو ماه گذشته با مسوولان فدراسیون والیبال داشتیم، محمدرضا داورزنی موافق برگزاری لیگ به صورت متمرکز یا غیرمتمرکز نبود. از نظر داورزنی لیگ والیبال زنان یعنی مسابقات رفت و برگشت است و اصلا موافق برپایی این مسابقات آن هم به این شیوه نیست. فکر نمی‌کنم در والیبال چنین برنامه‌ای انجام شود.

وی افزود: باید در مراسم قرعه‌کشی لیگ والیبال زنان در پنجم مهرماه این موضوع نظرسنجی شود یا اگر شرایط کرونا شدید شد، فدراسیون تصمیمی بگیرد و با توجه به وضعیت آن را اعلام کند. باید بینیم شرایط کرونا تشدید می‌شود یا کاهش می یابد.

سرمربی سایپا عنوان کرد: بازیکنان باید همه تست بدهند و هزینه مشکلی نیست و جان بازیکنان از هزینه تست مهم‌تر است. اگر بازیکنان تست ندهند نباید بازی‌ها برگزار شود. باشگاه‌ها باید از بازیکنان تست بگیرند. حتی سایپایی‌ها هم پیش از تمرین باید تست کرونا بدهند.

وی ادامه داد: از نظر من اگر الان لیگ والیبال زنان به صورت متمرکز برگزار شود، فعلا  مشکلی نیست. درست است که لیگ یعنی مسابقات رفت و برگشت اما نسبت به شرایط باید تصمیم‌گیری کنند و در این جلسه از سرمربیان نظرخواهی و در نهایت اعلام برنامه شود.

هاشمی یادآور شد: باشگاه سایپا برای اعزام ما به جام باشگاه‌های آسیا آمادگی صد درصد دارد اما ۲۰ روز پیش اعلام کردند که تمام مسابقات آسیایی لغو شده است. اگر این مسابقات برگزار شود سایپا قطعا ما را اعزام می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط الان موافق برگزاری مرحله پلی‌آف لیگ والیبال زنان نیستم. اگر روند شیوع کرونا به سمت نرمال برود موافق هستم. زیرا دیگر لیگ رفت و برگشت و پایان آن هم باید با پلی‌آف تمام شود. اگر شرایط اینگونه باشد، مسابقات هر چقدر کوتاه‌تر باشد، رفت و آمد کمتری داریم و سلامت بازیکنان و کادر فنی به خطر نمی‌افتد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *