پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی: تعلیق طرح الحاق کرانه باختری موقت است و حتما اجرا خواهد شد

سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی: تعلیق طرح الحاق کرانه باختری موقت است و حتما اجرا خواهد شد

سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی در راستای اظهارات جانبدارانه خود از تل آویو اعلام کرد که تعلیق طرح الحاق کرانه باختری موقت است و حتما اجرا خواهد شد.

به گزارش مهر، «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه «اسرائیل هیوم» در پاسخ به این پرسش که آیا «محمد دحلان» یکی از رهبران جدا شده جنبش فتح که هم اکنون در امارات بسر می‌برد، می‌تواند رئیس جدید تشکیلات خودگردان فلسطین شود یا خیر گفت: ما به این موضوع فکر می‌کنیم اما می‌خواهیم نهاد رهبری فلسطین را مهندسی کنیم.

وی با اشاره به موضوع عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت: مناقشه اعراب و اسرائیل رو به پایان است و انتظار می‌رود طی چند ماه تا چند سال آینده به اتمام برسد، امضای توافق صلح اسرائیل با امارات و بحرین این رکود را از بین برد.

فریدمن مدعی شد که بسیاری از کشورهای [عربی] قانع شده اند که همچون ابوظبی و منامه به عادی سازی روابط با تل آویو روی بیاورند. وی با اعلام اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین نتوانسته است به خوبی به مردم فلسطین خدمت کند، مدعی شد که ملت فلسطین باید از فرصت پیش رو [طرح معامله قرن و عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل] استفاده کند و به زندگی بهتر بیندیشد.

سفیر آمریکا در رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات جانبدارانه خود از تل آویو گفت: ملت فلسطین باید به قرن ۲۱ بپیوندد. تعلیق طرح الحاق کرانه باختری یک تصمیم موقت است و من بر این باور هستم که این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *