جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

سقای بی‌ریا: متاسفانه برخی اصول‌گرایان در پی طرد هستند اما در پی طرد دیگری نیستیم و به دنبال تعامل هستیم.

سقای بی‌ریا: متاسفانه برخی اصول‌گرایان در پی طرد هستند اما در پی طرد دیگری نیستیم و به دنبال تعامل هستیم.

*متاسفانه برخی اصول‌گرایان در پی طرد هستند اما در پی طرد دیگری نیستیم و به دنبال تعامل هستیم.

*واقعیت این است که بسیاری از افراد از این ارزش‌ها دست برداشته یا اعتقاد به آن‌ها در درون‌شان کم‌رنگ شده است لذا تلاش جبهه پایداری این است که برادران نزدیک به خود را تحت لوای هارمونی «ارزش‌های انقلابی» وحدت ببخشد.

تهران-ایرنا عضو جبهه پایداری با بیان اینکه زمان گفتمان اصول‌گرایی اندکی منسوخ شده و اکنون گفتمان «نیروهای انقلاب» مطرح است،گفت: جبهه پایداری اساسا کاری با اصول‌گرایی ندارد؛ هر شخصی ارزش‌های انقلابی را قبول داشته باشد ما نیز او را قبول داریم.

به گزارش جبهه پایداری انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ناصر سقای بی‌ریا روز چهارشنبه اظهار داشت: هر شخص یا جریانی، اگر صحبتی پیرامون برهم زدن هارمونی توسط جبهه پایداری دارد، بیاید و در یک گفت وگوی مستقیم نشان دهد که ارزش‌های انقلابی را چه جریانی دنبال می‌کند و آیا آن‌ها در مسیر این ارزش‌ها قرار دارند یا خیر.

وی افزود: واقعیت این است که بسیاری از افراد از این ارزش‌ها دست برداشته یا اعتقاد به آن‌ها در درون‌شان کم‌رنگ شده است لذا تلاش جبهه پایداری این است که برادران نزدیک به خود را تحت لوای هارمونی «ارزش‌های انقلابی» وحدت ببخشد.

گفت و گوی اصولگرایی منسوخ شده است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بیان کرد: زمان گفتمان اصول‌گرایی اندکی منسوخ شده و اکنون گفتمان «نیروهای انقلاب» مطرح است لذا جبهه پایداری اساسا کاری با اصول‌گرایی ندارد؛ هر شخصی ارزش‌های انقلابی را قبول داشته باشد ما نیز او را قبول داریم.

بی‌ریا عنوان داشت: البته ابن بدین معنا نیست که اصول‌گرایی را قبول نداشته یا رد کنیم؛ ما نمی‌گوییم آن‌ها نباید باشند بلکه آن‌ها را می‌پذیریم اما مساله این است که فاصله هر دوایری تا مرکز، دور و نزدیک است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی اصول‌گرایان در پی طرد هستند اما در پی طرد دیگری نیستیم و به دنبال تعامل هستیم.

نقشه راه ما تعامل میان نیروهای انقلابی و اصول‌گرا از طریق مباحثه است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری یادآور شد: طرح این مساله که جبهه پایداری باید مواضع ما را قبول داشته باشد، خود علیه وحدت است. اینکه ما جزء سیستم و مکانیزم دستوری آن‌ها قرار بگیریم شاید ممکن نباشد اما ما فکر می‌کنیم می‌توانیم وحدت را میان تمامی نیروهای انقلابی ایجاد کنیم و طراحی برای این موضوع نیز داریم.

بی‌ریا تصریح کرد: در مجموع، نقشه راه ما تعامل میان نیروهای انقلابی و اصول‌گرا از طریق مباحثه است. لیکن تا آنجا که ممکن باشد حرکت در مسیر وحدت مدنظر ما است اما به شرطی که مسیر منتهی به شکست نباشد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *