پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

سه هزار نامزد احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی شناسایی شدند

سه هزار نامزد احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی شناسایی شدند
*نشست‌های هم‌اندیشی با جریان‌های سیاسی و مذاهب برای حضور اقشار مردم در انتخابات در دست اقدام است و در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اوایل اسفند امسال شاهد مشارکت قابل توجه مردم خواهیم بود.

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی وزارت کشور گفت: سه هزار نامزد احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی براساس رصد و ارزیابی مسئولان ستاد انتخابات استان‌ها شناسایی شدند.

جمال عرف عصر یکشنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی فعالان اجتماعی و سیاسی استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: تحرک‌های انتخاباتی نامزدهای احتمالی در دست بررسی است و احتمال افزایش نامزدهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد.
وی خاطر نشان کرد: وعده‌های انتخاباتی غیرکارشناسی خط قرمز وزارت کشور است و نامزدها از بیان شعار و وعده‌های غیرقانونی اجتناب کنند.
معاون سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: وعده تقسیمات کشوری خط قرمز وزارت کشور است و در زمان تعیین صلاحیت نامزدها، خطاهای نامزدهای احتمالی بررسی می شود.
عرف تصریح کرد: اجرای طرح تقسیمات کشوری نیازمند اقدام‌های کارشناسی است و نامزدهای احتمالی در چارچوب وظایف و اختیارها می توانند اظهارنظر کنند.
وی تصریح کرد: نشست‌های هم‌اندیشی با جریان‌های سیاسی و مذاهب برای حضور اقشار مردم در انتخابات در دست اقدام است و در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اوایل اسفند امسال شاهد مشارکت قابل توجه مردم خواهیم بود.
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور است و اقشار مردم برای گره‌گشایی از مشکلات در این رویداد مهم سیاسی شرکت کنند.
در این نشست با حضور  علیرضا آشناگر استاندار سمنان، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان و جمعی از اعضای جریان‌های سیاسی، دانشگاهی و اجتماعی استان سمنان پیرامون موضوعات مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی استان بحث و تبادل نظر شد.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ اسفند ۹۸ برگزار می شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *