شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

شافعیان: هرسال تیم‌های باانگیزه‌ای به لیگ هندبال زنان اضافه می‌شوند

شافعیان: هرسال تیم‌های باانگیزه‌ای به لیگ هندبال زنان اضافه می‌شوند

 سرمربی تیم هندبال زنان اشتادسازه مشهد، گفت: به‌دلیل تغییرات در شیوه برگزاری مسابقات، لیگ پویاتری خواهیم داشت. هر سال که می‌گذرد تیم‌های خوب و با انگیزه‌ای به لیگ برتر اضافه می‌شوند.

نشمین شافعیان در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: به دلیل کرونا فدراسیون هندبال تصمیم گرفت تا بازی‌های لیگ برتر را را به صورت نیمه متمرکز برگزار کند. هر چند در سال‌های گذشته مسابقات لیگ برتر به صورت رفت و برگشت برپا می‌شد اما با این شرایط سخت و بحرانی کرونا فدراسیون تصمیم گرفت بازی‌های لیگ را برگزار کند.

وی افزود: هر چند در این دوره از مسابقات لیگ فشار روی بازیکنان زیاد خواهد بود اما شرایط برای همه تیم‌ها برابر است و با وجود کرونا فدراسیون شیوه خوبی را برای برگزاری لیگ در نظر گرفته است.

سرمربی تیم اشتادسازه مشهد گفت: ۸۰ درصد ترکیب تیم را حفظ کردیم. هر چند تغییراتی داشتیم و یک سری از بازیکنان از تیم خارج شدند اما شاکله اصلی را حفظ کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به کرونا و تغییرات در شیوه برگزاری مسابقات، لیگ پویاتری خواهیم داشت. هر سال که می‌گذرد تیم‌های خوب و با انگیزه‌ای به لیگ برتر اضافه می شوند. در این فصل هیچکدام از بازی‌ها را نمی‌توانیم دست کم بگیریم زیرا همه تیم‌ها خوب هستند و امیدوارم بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

شافعیان اضافه کرد: در فصل گذشته داوری خوب بود و ما هم نسبت به عملکرد تیم داوران را قضاوت می‌کنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد سازنده ما به سازمان لیگ فدراسیون هندبال این است تا در دور آخر بازی‌ها مقداری تغییرات ایجاد شود و چهار تیم باقی مانده به‌صورت دوره‌ای بازی کنند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *