جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

شورای نگهبان طرح شفافیت و نظارت مالی انتخاباتی را تایید کرد

شورای نگهبان طرح شفافیت و نظارت مالی انتخاباتی را تایید کرد

*دوم دی ماه سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی طرح دو فوریتی شفافیت منابع مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه  آن کمیسیون و تصویب آن خبر داد.

تهران- ایرنا- سخنگوی شورای نگهبان، گفت: طرح شفافیت، نظارت و تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی دیروز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و عدم مغایرت آن با شرع مقدس و قانون اساسی اعلام شد.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان روز پنجشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: طرح شفافیت و نظارت و تامین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی دیروز در جلسه شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت و عدم مغایرت آن با شرع مقدس و قانون اساسی اعلام شد.

دوم دی ماه سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی طرح دو فوریتی شفافیت منابع مالی تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه  آن کمیسیون و تصویب آن خبر داد.

اصغر سلیمی گفته بود: از آنجایی در جلسه علنی روز گذشته (یکشنبه ۱ دی ماه) مجلس دو فوریت طرح شفافیت منابع مالی تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی مجلس به تصویب رسید، این طرح در دستور جلسه امروز کمیسیون قرار گرفت تا جزئیات آن بررسی شود.

این طرح در صحن علنی نیز تصویب شد و مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *