شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

شکایت استراماچونی هم به فیفا رسید

شکایت استراماچونی هم به فیفا رسید
آندره‌ آ استراماچونی از تیم فوتبال استقلال به فیفا شکایت کرده و بدترین اتفاق برای باشگاه این است که وی فصل بعد هم بیکار باشد!

 به گزارش خبرورزشی، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق تیم استقلال، به فیفا شکایت کرده است.

یکی از مسوولان باشگاه استقلال در این خصوص خاطرنشان کرد این شکایت به دست فیفا رسیده و چند ماه دیگر جواب آن هم می آید. تا الان باشگاه استقلال باید قرارداد یک فصل وی و دستیارانش را بدهد، زیرا بخاطر عدم پایبندی به تعهدات مالی از سوی آبی ها، بازي به نفع اوست. بدترین اتفاق برای استقلال این است که آندره‌آ استراماچونی فصل بعد هم بیکار باشد! درصورتی که این مربی به هیچ باشگاهی ملحق نشود در آن صورت تیم فوتبال استقلال محکوم می شود تا دستمزد فصل دوم قرارداد را هم به این مربی پرداخت کند.

قرارداد استراماچونی با آبی ها سالی ۷۵۰ هزار یورو بود که روی هم برای دو فصل ۱/۵ میلیون یورو می شد. استقلالی ها تا الان رقمی حدود ۴۵۰ هزار یورو به این مربی پرداخت کرده اند و برای همین فصل جاری باید رقمی نزدیک به ۳۰۰ هزار یورو به او پرداخت کنند. درصورتی که استراماچونی فصل بعد به باشگاهی ملحق شود که هیچ اگرنه در صورت بیکاری و در خانه ماندن، استقلال باید ۷۵۰ هزار یورو دیگر به این مربی پرداخت کند. بنابراین تکلیف شکایت استراماچونی با باشگاه استقلال بزودی مشخص نخواهد شد. به عنوان مثال در صورتیکه وی در نیم فصل دوم سال گذشته هم در جایی مشغول شود، با توجه به قوانینی که وجود دارد، بابت نیم فصل رقمی از آبی ها دریافت خواهد کرد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *