پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

علی‌نژاد: فدراسیون پیوند اعضا در بعد قهرمانی پیشرفت کرده است

علی‌نژاد: فدراسیون پیوند اعضا در بعد قهرمانی پیشرفت کرده است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون پیوند اعضا در مدت فعالیت خود توانست خدمات ارزشمندی ارائه کند که ارتقا جایگاه ایران در رویدادهای جهانی از یازدهم به سوم به عنوان یکی از پیشرفت‌ها در حوزه قهرمانی محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، مهدی علی نژاد روز سه‌شنبه در مجمع عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا افزود: در این فدراسیون خدمات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته که ارزشمند و خداپسندانه است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت وررش و جوانان عملکرد این فدراسیون را در حوزه قهرمانی ستایش کرد و ارتقا رتبه ایران از جایگاه یازدهم به سوم رقابت‌های جهانی را بیانگر پیشرفت در ابعاد قهرمانی دانست.

علی‌نژاد اولویت حفظ سلامت ورزشکاران این فدراسیون را مهم برشمرد و اظهار داشت: آنچه در این دوره پاندمی کرونا اهمیت دارد حفظ سلامتی جامعه مخاطب این فدراسیون است تا جاییکه فدراسیون جهانی رقابت‌های ٢٠٢١ را هم لغو کرده است اما فعالیت‌های داخلی را بعد از عادی شدن شرایط می‌توان برای حفظ سلامتی و نشاط دنبال کرد.

وی اهمیت بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین ارتباطی در دوران کرونا را با هدف پیگیری مستمر برنامه‌های آموزشی مهم برشمرد و توضیح داد: باید از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات برای تحقق اهداف فدراسیون بهره برد و خوشبختانه این فدراسیون از نظم اداری، مالی و تشکیلاتی بسیار خوبی هم برخوردار است.

مجمع عمومی سالانه فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا صبح امروز با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک ،فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست برخی از اعضای مجمع بصورت حضوری این مجمع را دنبال کردند و رییسان هیات‌های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا استان ها نیز بصورت غیرحضوری در این مجمع شرکت کردند که در بخشی از مجمع به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

این نشست به منظور بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته و تصویب برنامه‌های سال جاری انجام شد که پس از ارائه عملکرد توسط فاطمه هاشمی رییس فدراسیون به تایید مجمع رسید.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *