پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

فعال اصولگرا: جامعه روحانیت برای انتخابات نامزدی معرفی نمی‌کند

فعال اصولگرا: جامعه روحانیت برای انتخابات نامزدی معرفی نمی‌کند
* در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جامعه روحانیت مبارز هیچ نامزد و لیستی را معرفی نمی‌کند ، طلاب و روحانیون همیشه فکر جامعه بودند و در اصل کسی به فکر آنان نبود ولی راه اندازی این تشکل باعث شد تا فعالیت‌های آنان از سامان بیشتری برخوردار شود.

تهران- ایرنا- عضو جامعه روحانیت مبارز استان تهران گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جامعه روحانیت مبارز هیچ نامزد و لیستی را معرفی نمی‌کند.

حجت الاسلام «سیدمحسن محمودی» شامگاه دوشنبه در نخستین جلسه اعضای جامعه روحانیت مبارز شهرستان قرچک در دفتر امام جمعه این شهرستان،  اظهار کرد: جامعه روحانیت مبارزه به مدت دو سال است که فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرده که این امر باعث انسجام طلاب و روحانیون شده است.
وی گفت: همه صنوف از اتحادیه‌ای برخوردارند و مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری می‌کردند ولی طلاب و روحانیون به دلیل نداشتن جامعه فعال، مظلوم واقع شده بودند و از این خلاء رنج می‌بردند.
عضو جامعه روحانیت مبارز استان تهران تصریح کرد: طلاب و روحانیون همیشه فکر جامعه بودند و در اصل کسی به فکر آنان نبود ولی راه اندازی این تشکل باعث شد تا فعالیت‌های آنان از سامان بیشتری برخوردار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: شهرستانی‌هایی که تعداد ۳۰ روحانی در آن شهر داشته باشد می‌توانند این جامعه را تشکیل دهند.
وی اظهار کرد: پرچمداری در انقلاب و نظام در تمامی حوزه های دینی، انقلابی، سیاسی، فرهنگی و… بر عهده روحانیت است، با تمام انتقادهایی که به برخی مسائل داریم اما روحانیت و طلاب افتخار می‌کنند که از این انقلاب مهدوی حمایت می کنند.
محمودی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه روحانیت مبارز، در انتخابات پیش رو، نامزدی را معرفی نمی کند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *