پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

فنایی: بیرانوند پتانسیل پیشرفت در اروپا را دارد

فنایی: بیرانوند پتانسیل پیشرفت در اروپا را دارد

در فوتبال 99 درصد تمرکز هم منجر به شکست می‌شود

مربی دروازه‌بان‌های تیم پرسپولیس بر این باور است که علیرضا بیرانوند پتانسیل موفقیت در فوتبال اروپا را دارد و می‌تواند پیشرفت کند.

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، داود فنایی در ارتباط با وضعیت فعلی پرسپولیس و اینکه خیلی‌ها قهرمانی این تیم را قطعی می‌دانند، گفت: در حال حاضر با تیم دوم جدول 12 امتیاز فاصله داریم، یعنی اینکه برای قهرمان شدن سه یا چهار برد دیگر می‌خواهیم. بازی‌های بعدی را هم جدی خواهیم گرفت و دیدید که برابر پیکان یا شاهین کار آسانی نداشتیم. برابر تیم‌هایی بازی می‌کنیم که هر بازی برایشان حکم مرگ و زندگی را دارد و باید با تمرکز بالا بازی کنیم. در فوتبال حتی 99 درصد تمرکز داشتن هم منجر به شکست می‌شود و باید صددرصد تمرکز داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکرد و شرایط رادووشویچ رضایت دارید؟» اظهار داشت: بازی کردن برای همه بازیکنان بعد از چهار ماه تعطیلی سخت است ولی خوشبختانه شرایط رادو در این بازی خوب بود. مطمئنا با گذشته زمان شرایط روحی، آمادگی بدنی و اعتماد به نفس رادوشوویچ هم بیشتر می‌شود و ما سعی می‌کنیم در تمرینات طوری کار کنیم که گلرها در بهترین شرایط قرار بگیرند.

فنایی با اشاره به آخرین وضعیت بیرانوند و جدایی این بازیکن از پرسپولیس گفت: جدایی علیرضا قطعی است و قرار است تا آخر هفته به بلژیک سفر کند. او چند سال برای پرسپولیس زحمت کشید و عملکرد خوبی داشت. برای بیرانوند آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم علیرضا در فوتبال اروپا به خواسته‌هایش برسد.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا بیرانوند می‌تواند در فوتبال اروپا موفق شود؟» خاطرنشان کرد: با تمرین، پشتکار و تمرکز بالا می‌توان به موفقیت رسید. بیرانوند گلر توانمندی است و پتانسیل پیشرفت در فوتبال اروپا را دارد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *