شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

قلعه‌نویی: العین ضعیف نبود، ما خوب بودیم/ امانوئل: سپاهان تیم بسیار تهاجمی است

قلعه‌نویی: العین ضعیف نبود، ما خوب بودیم/ امانوئل: سپاهان تیم بسیار تهاجمی است
سرمربی سپاهان می‌گوید تیمش در یک بازی زیبا برنده شده است.

 به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی بعد از پیروزی تیمش مقابل العین در نشست خبری گفت: به هر حال در این مسابقات بازی اول اهمیت بالایی دارد. به خصوص برای تیم ما که چهار سال از لیگ قهرمانانا آسیا دور بودیم. باید به هر دو تیم تبریک بگویم که یک فوتبال بسیار زیبا انجام دادند. خدا را شکر می‌کنیم که از موقعیت‌های خودمان استفاده کردیم و یک پیروزی خوب را رقم زدیم. تا فردا می‌توانیم از این پیروزی خوشحال باشیم اما باید از این به بعد به بازی با السد فکر کنیم.

سرمربی سپاهان یادآور شد: اگر به حریف اجازه می‌دادیم، بازیکن شماره یازده، هفت و ۹ این تیم ما را اذیت می‌کردند. واقعا از بازیکنانم ممنونم که با یک بازی خوب پنجاه متر رو به جلوی این تیم را از بازی خارج کنند و در خط هافبک چیزی‌هایی که خواستیم را پیاده کردیم و به گل رسیدیم. باید بازیکنامم را به خاطر عملکردشان ستایش کنم.

وی ادامه داد: تماشاگرانی که از اصفهان آمدند باعث افزایش روحیه ما شدند. درست است که تعدادشان کم بود اما اندازه ۳۰ هزار نفر به ما روحیه دادند.

قلعه نویی با رد عملکرد ضعیف العین در این دیدار گفت: العین ضعیف نبود بلکه ما خوب بودیم چون هر چه از بازیکنانم در خط دفاع و حمله خواستم انجام دادند. مطمئن باشید العین تیم‌های دیگر گروه را اذیت خواهد کرد. به غیر از ده دقیقه پایانی، سپاهان مانند ساعت منظم بازی کرد.

سرمربی سپاهان افزود: تا فردا ریکاوری می‌کنیم. این بازی را فراموش می‌کنیم چون جزو تاریخ است. از فردا باید برای بازی با السد آماده شویم و بازی السد با النصر را تماشا کنیم. خیلی خوشحالم که با السد همگروه هستیم چون من قبلا بازیکن السد بودم. زمانی که در این تیم بودم، دو جام را کسب کردم و خوشحالم که به بیش از ۳۰ سال قبل باز می‌گردم چرا که در جوانی بازیکن این تیم بودم. امیدوارم هم دوره‌های خودم در این تیم را در قطر ببینم.

امانوئل: سپاهان تیم بسیار تهاجمی است

پدرو امانوئل پس از شکست تیمش برابر سپاهان ایران در هفته نخست جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: برای تیم مغلوب بسیار سخت است که در خصوص دیدار صحبت کند. در این بازی اصلاً خوب نبودیم به دلیل اینکه سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود.

وی ادامه داد: پیش از بازی به بازیکنان گفتم که باید بازی متعادلی داشته باشیم و این بسیار مهم بود که سپاهان را مهار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال العین امارات خاطر نشان کرد: باید ما گل اول را به سپاهان می‌زدیم، چرا که سپاهان تیم بسیار هجومی است. این تیم موقعیت‌های بسیاری داشت و آن‌ها را وارد دروازه کرد. زمانی که شما در دقیقه ۵۵ بازی ۳ بر صفر از تیم حریف عقب هستید، این بسیار سخت است که بازی را کنترل کنید. فردا روز دیگری است و ما آماده می‌شویم که رقابت‌ها را بهتر ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که به دلیل غیبت بازیکنان تیمش در خط میانی متحمل شکست شدید یا دلیل دیگری داشت، گفت: پس از بازی می‌توانید دلایل بسیاری برای شکست بیاوریم، اما من به عنوان سرمربی باید با واقعیت کنار بیایم و تیم را برای روزهای آینده آماده کنم. قطعاً در بازی با الشارجه فشار زیادی تحمل کردیم، اما ما امروز در حد لیگ قهرمانان آسیا خوب نبودیم.

وی اظهار کرد: ۳ امتیاز مهمی را از دست دادیم، اما تقابل دو تیم دیگر گروه با تساوی به پایان رسید و امیدواریم در ادامه بتوانیم اختلاف امتیاز را جبران کنیم. معتقد هستم که تماشاگران می‌توانند ما را در بازگشت به شرایط خوب کمک کنند.

سرمربی تیم العین امارات در پایان گفت: من همیشه ترجیح می‌دهم در خانه برابر تماشاگرانمان بازی کنم و امروز گذشته است. باید به خوبی ریکاوری کنیم و این شکست را فراموش کنیم. باید از لحاظ بدنی و ذهنی خودمان را برای بازی آینده آماده کنیم. در نهایت به سپاهان تبریک می گویم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *