پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

مربی سپاهان: هنوز شانس داریم

مربی سپاهان: هنوز شانس داریم

مربی تیم فوتبال سپاهان، گفت: می‌دانم کارمان خیلی سخت شده اما هنوز برای صعود شانس داریم و تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایرنا؛ «مجتبی توتونی» پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل النصر عربستان در نشست خبری، اظهار داشت: هرچند شکست خوردیم اما در فوتبال باید تا زمانیکه شانس دارید، حتی شانس های کوچک، تلاش کنید. می‌دانیم که کار خیلی سختی است ولی ناامید نیستیم. تلاش می‌کنیم تا بازیکنان را از این شرایط روحی و روانی خارج کنیم.

وی افزود: هر چند همه از این شرایطی که ایجاد شده در این دو بازی، ناراحت هستیم ولی ما وظیفه داریم که شرایط را برای بازی بعد مهیا کنیم و امیدوار هستیم که این کار را انجام دهیم. بازیکنان باید درک کنند که هنوز برای صعود از گروه شانس داریم.

مربی سپاهان در خصوص عدم گلزنی مهاجمان تیمش، توضیح داد: فرصت‌های زیادی در ۲ بازی اخیر داشتیم اما در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم. باید این مشکل را خیلی زود برطرف سازیم.

وی گفت: اینکه تیم بتواند موقعیت‌های زیادی خلق کند، گامی خوب و موفق است ولی در ضربات نهایی دچار مشکل بودیم و شاید این به خاطر دور بودن از شرایط مسابقه است. یک ماه است مسابقه‌ای نداشته ایم و بازیکنانمان از شرایط بازی دور شده‌اند.

سپاهان با قبول شکست برابر النصر در امتیاز سه باقی ماند تا برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیاز به معجزه داشته باشد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *