پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

اخبار داغ

میرلوحی: منتخبان مجلس یازدهم براساس واقعیت‌ها تصمیم بگیرند

میرلوحی: منتخبان مجلس یازدهم براساس واقعیت‌ها تصمیم بگیرند

* امیدواریم منتخبان مجلس بتوانند با تعامل مثبت با دولت، این شعارها را محقق کنند و مثل دوران احمدی نژاد با تنش زایی زمینه تصویب قطعنامه‌های بین‌المللی علیه ایران را فراهم نکنند.

تهران-ایرنا- عضو شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان گفت: منتخبان اصولگرای مجلس یازدهم باید شعارهای دوران انتخابات را کنار بگذارند و بر اساس واقعیت‌ها تصمیم بگیرند و برای حل مشکلات کشور با دولت تعامل کنند.

“محمود میرلوحی” روز جمعه  در گفت‌وگو یی با اشاره به رقابت‌های درون حزبی اصولگرایان در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بخشی از اصولگرایان تندتر هستند .

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و ری و تجریش از منتخبان اصولگرای مجلس یازدهم خواست شعارهای انتخاباتی خود را فراموش کنند و تصریح کرد: واقعیت‌ها خیلی‌ها را سر عقل خواهد آورد و امیدوارم که منتخبان مجلس یازدهم واقعیت‌های جامعه را ببینند.

میرلوحی، کشور را درگیر ابرچالش‌های جدی دانست و گفت: با توجه به همسو بودن جریان پیروز در انتخابات اخیر مجلس با دیگر نهادها امیدواریم که بتوانند با حفظ انسجام برای حل ابرچالش‌های کشور با دولت همکاری و تعامل مثبتی را داشته باشند.

عضو شورای مرکزی مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی، شعار اصولگرایان در انتخابات برای بهبود معیشت مردم را یادآور شد و تصریح کرد: امیدواریم بتوانند با تعامل مثبت با دولت، این شعارها را محقق کنند و مثل دوران احمدی نژاد با تنش زایی زمینه تصویب قطعنامه‌های بین‌المللی علیه ایران را فراهم نکنند.

میرلوحی خواستار توجه منتخبان مجلس یازدهم به مشکلات اقتصادی داخلی، تحریم‌ها، آسیب‌های اجتماعی، اشتغال، بحران ارزی، مسائل بهداشتی و وضعیت بین‌المللی ایران شد و گفت: این شرایط اقتضا می کند که منتخبان مجلس یازدهم، مسئولانه  به فکر مسائل جامعه و مطالبات مردم باشند.

وی درباره دلایل تاریخی پایین آمدن نرخ مشارکت در انتخابات‌ دوم اسفندماه نیز گفت: امام خمینی (ره) با اتکا به مشارکت مردم، معادلات دنیا را بعد از پیروزی انقلاب به هم ریخت و شعار نه غربی نه شرقی را مطرح کرد.

نائب رئیس مجمع استانداران جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فشارهایی که دو بلوک شرق و غرب در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن به ایران آوردند نیز تصریح کرد: امام (ره) برای مقابله با این دو بلوک به پشتیبانی مردم متکی بود و خواستار حضور مردم در انتخابات، بخش‌های علمی، خودکفایی، مقاومت، دفاع از مرزها و دیگر حوزه های دفاع از انقلاب شد.

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *