سه شنبه 28 فروردین 1403 - Tuesday 16 April 2024

ناطق نوری: قهر کردن با صندوق رای باعث پیشروی معاندان به منافع ملی است

ناطق نوری: قهر کردن با صندوق رای باعث پیشروی معاندان به منافع ملی است

*در این شرایط حساس تکیه بر عقلانیت و انتخاب نمایندگان شایسته علاوه بر اینکه دست نااهلان را از تصدی امور کوتاه خواهدکرد، نشان دهنده انتقاد از تکروی‌ها، تعصب‌ها و جناح‌بندی‌های پوچ است.

تهران – ایرنا – عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی تاکید کرد: قهر کردن با صندوق رای که از مهم‌ترین ارکان رفتار مدنی و پیش‌فرض دموکراسی است نه تنها نتیجه‌ای مطلوب نخواهد داشت بلکه باعث پیشروی جریان‌های افراطی داخل و خارج کشور و رشد نیروهای معاند منافع ملی و تمامیت ارضی ایران عزیز است.

علی اکبر ناطق نوری روز چهارشنبه در این پیام خطاب به ملت ایران تصریح کرد: در انتخابات پیش رو که قرار است افرادی صلاحیت خود را از رای مردم کسب کرده تا به نمایندگی از آنان سخن گفته و مطالبه گری کنند، قهر کردن با صندوق رای که از مهم‌ترین ارکان رفتار مدنی و پیش‌فرض دموکراسی است، نه تنها نتیجه‌ای مطلوب نخواهد داشت بلکه باعث پیشروی جریان‌های افراطی داخل و خارج کشور و رشد نیروهای معاند منافع ملی و تمامیت ارضی ایران عزیز است.
وی افزود: در این شرایط حساس تکیه بر عقلانیت و انتخاب نمایندگان شایسته علاوه بر اینکه دست نااهلان را از تصدی امور کوتاه خواهدکرد، نشان دهنده انتقاد از تکروی‌ها، تعصب‌ها و جناح‌بندی‌های پوچ است.
ناطق نوری در این پیام اظهار داشت: با اطلاع از دغدغه‌های فراوان معیشتی، اجتماعی و سیاسی که فشار مضاعفی بر ایرانیان بزرگوار تحمیل کرده، از تک تک خردمندان و دوراندیشان این سرزمین دعوت می‌کنم تا در کنار هم برای اعتلای قانون و تقویت وحدت ملی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شواری اسلامی حضوری چشم‌گیر و دشمن شکن داشته باشیم تا نقش خود را در اصلاح اشکالات ایفا کرده و شرمسار آیندگان نگردیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *