شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

هوندا: دوست داریم باز هم با ایران بازی کنیم

هوندا: دوست داریم باز هم با ایران بازی کنیم

رسانه‌های کامبوجی به واکنش هوندا مدیر فنی ژاپنی تیم ملی این کشور بعد از شکست 14-0 مقابل ایران پرداخته و واکنش او را به واکنش یک روانشناس تشبیه کردند.

 رسانه‌های کامبوجی امروز به شکست سنگین 14-0 تیم ملی این کشور در بازی دیروز مقابل ایران پرداخته‌ و از آن به عنوان یکی از بدترین شکست‌های تاریخ فوتبال این کشور یاد کردند. یکی از نکاتی که رسانه‌های کامبوجی روی آن مانور داده‌اند واکنش هوندا، مدیر فنی ژاپنی تیم ملی این کشور به شکست سنگین مقابل ایران بوده. واکنشی که در کامبوج مثبت ارزیابی شده است.

هوندا بعد از این شکست گفت در زندگی بعد از شکست‌های سخت می‌توان از آن برای موفقیت‌های آینده درس گرفت. هوندا بعد از بازی گفت او هم مثل بازیکنانش تحت فشار قرار دارد و به خاطر این شکست سنگین عصبانی است ولی ازاین شکست به عنوان مشوقی برای پیشرفت خود در آینده استفاده خواهد کرد.

مدیرفنی کامبوج گفت شکست‌های سنگین با اینکه شما را شوکه می‌کند ولی تجربه گرانبهایی است و شما را مجبور می‌کند بیش از پیش تلاش کرده و به خودتان برای رسیدن به موفقیت فشار بیاورید.

رسانه‌های کامبوجی به نقل از هوندا اعلام کردند او با وجود این شکست سخت و ناراحتی قابل درک ناشی از آن بازی‌های دشوار با تیمی مثل ایران را برای پیشرفت تیم ملی کامبوج موثر می‌داند و حاضر است در آینده باز هم با ایران بازی کند چون آن را عاملی انگیزه‌بخش برای بازیکنان کامبوج می‌داند.

تری چانتابین حرفه‌ای‌ترین بازیکن تیم ملی کامبوج که در لیگ مالزی بازی می‌کند هم در پایان بازی گفت با وجود دریافت گلهای متعدد، او و هم‌تیمی‌هایش در طول 90 دقیقه تمام تلاش خود را برای ارائه یک بازی خوب ارائه داده‌اند و بدون ترس در مقابل ایران سعی در دفاع داشته‌اند. این بازیکن کامبوجی همچنین گفت تیم ملی کشورش از بازی مقابل ایران درسهای زیادی آموخته و این بازی برایش تجربه باارزشی بوده.

منبع : ورزش3

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *