جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

پشتِ سرِ آقای رئیس

پشتِ سرِ آقای رئیس

در این روزها که تاج به سبب اعتماد به برخی مشاوران نزدیکش و عقد قراردادی سراسر ایراد زیر فشار است، باید یاد کرد از کسانی که برای ایجاد چهره‌ای «نجیب» از تازه‌وارد اروپایی به ایران، دست او را گرفتند و به سفر پرحاشیه سیرجان بردند و حتی بر خلاف عرف فوتبال دنیا از ویلموتس خواستند برای دست دادن به بازیکنان دو تیم – که دست بر قضا حتی یک نفرشان هم ملی‌پوش نبودند و ملی‌پوش هم نشدند – وارد زمین چمن شود!

به گزارش ایسنا، روزنامه همشهری نوشت:

«فاجعه» شاید به‌جاترین صفتی باشد که می‌شود برای بندهای افشا شده قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال به کار برد؛ جایی که «خرد جمعی» در فدراسیون فوتبال، بدترین قرارداد ممکن را با یکی از بدترین مربیان دنیا به امضا رساند. این روزها … مهدی تاج … برای موضوعی از طرف افکار عمومی به شدت زیر سوال است که نقش سایر عوامل در این قرارداد فاجعه‌آمیز تا حدود بسیار زیادی زیر سایه‌اش از بین رفته و بزک‌کنندگان ویلموتس همچنان در فدراسیون مشغولند و به کارشان در فدراسیون ادامه می‌دهند و حتی شاید به دلیل سمت‌هایشان از مواهبی بیشتر از سایر کارمندان فدراسیون برخوردارند.

نباید از یاد برد اینها همان کسانی هستند که از روز اول حضور ویلموتس در ایران تا لحظه آخر و حتی پس از باخت به بحرین در منامه چنان در ستایش مربی بلژیکی صحبت می‌کردند که انگار همه ایران در اشتباهند و تنها آنها از فوتبال و قاعده‌های جهانی آن سر در می‌آورند! اینها همان کسانی‌اند که نمایش مضحک استقبال از مربی  بیکار بلژیکی را در فرودگاه امام روی صحنه آوردند و فاکتور کرایه بنز لاکچری و اجاره بهترین اتاق هتل پنج ستاره را به سیاهه‌ی بدهی‌های میلیاردی فدراسیون سنجاق کردند.

در این روزها که تاج به سبب اعتماد به برخی مشاوران نزدیکش و عقد قراردادی سراسر ایراد زیر فشار  است، باید یاد کرد از کسانی که برای ایجاد چهره‌ای «نجیب» از تازه‌وارد اروپایی به ایران، دست او را گرفتند و به سفر پرحاشیه سیرجان بردند و حتی بر خلاف عرف فوتبال دنیا از ویلموتس خواستند برای دست دادن به بازیکنان دو تیم – که دست بر قضا حتی یک نفرشان هم ملی‌پوش نبودند و ملی‌پوش هم نشدند – وارد زمین چمن شود! همه اینها را کردند تا نشان دهند ویلموتس کجا و کی‌روش کجا! همین مشاوران که اکنون پشت انتقاد رسانه‌ها از تاج پنهان شده‌اند حتی برای این که از ویلموتس چهره «زیبا» در ذهن مردم ترسیم کنند، دست این مربی را گرفتند و او را به روی پل طبیعت تهران بردند تا بگویند «آی ملت! دیدید که ویلموتس چقدر ایران‌دوست‌تر از کی‌روش است» اما وقتی مشخص شد ویلموتس با «بادیگارد» به تهران آمده، مثل «سخنگوی ارتش صدام» همه چیز را تکذیب کردند!

تاج به سبب ریاستش در فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی این باشد که چگونه به این مشاوران که در فدراسیونش چند پست را اشغال کردند، اعتماد کرد؟ باید حتما مشخص شود چگونه برخی افراد با دلایلی نه‌چندان روشن برای افکار عمومی، ویلموتس را به تیم ملی قالب کردند و بدتر این که چگونه برخی مشاوران آقای رییس برای ایجاد پروپاگاندا به نفع ویلموتس با هم کورس گذاشتند تا با شعار توخالی «فوتبال تهاجمی»، یکی از برترین تیم‌های تاریخ فوتبال ملی ایران را با حرف‌ها و تصمیماتشان به قهقرا ببرند.»

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *