شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

پیروانی: جایزه مردسال آسیا حق مسلم بیرانوند بود

پیروانی: جایزه مردسال آسیا حق مسلم بیرانوند بود
*افشین پیروانی درگفت‌وگو با سایت باشگاه‌پرسپولیس خاطرنشان کرد: عملکرد بیرانوند در تیم‌ملی و جام‌جهانی و همچنین عملکرد وی در پرسپولیس و لیگ برتر تا فینال لیگ‌ قهرمانان آسیا شایستگی دریافت جایزه مرد سال آسیا را به وی می‌داد.

تهران- ایرنا – مدیر تیم فوتبال پرسپولیس معتقداست علیرضا بیرانوند باید سال ۲۰۱۸ بخاطر درخشش در جام‌جهانی و لیگ قهرمانان‌آسیا برنده توپ‌طلا می‌شد و جایزه مردسال آسیا در ۲۰۱۹ هم حق مسلم وی بود.

افشین پیروانی درگفت‌وگو با سایت باشگاه‌پرسپولیس خاطرنشان کرد: عملکرد بیرانوند در تیم‌ملی و جام‌جهانی و همچنین عملکرد وی در پرسپولیس و لیگ برتر تا فینال لیگ‌ قهرمانان آسیا شایستگی دریافت جایزه مرد سال آسیا را به وی می‌داد.

وی تصریح‌کرد:‌ وقتی بیرانوند به‌ عنوان اولین دروازه‌بان برای کسب این جایزه نامزد شده است، حکایت از عملکرد خوب وی دارد و باید بگویم که نگرفتن این جایزه تاثیری برای جایگاه او در فوتبال ایران ندارد.

مدیر تیم فوتبال‌پرسپولیس ادامه داد: بیرانوند در طول این چند سال، تاثیرش را چه در رقابت‌های باشگاهی و چه درتیم ملی نشان داده است و تداوم این وضعیت از قابلیت و تلاش بالای حکایت دارد و همین ویژگی‌ها از او یک بازیکن خاص ساخته تا برای تیم و ‌هم‌بازی‌ها یک وزنه باشد.

پیروانی می‌گوید:‌ موفقیت‌ها به دست نمی‌آیند مگر اینکه همه دست‌به‌دست هم بدهند و برای تیم تلاش کنند و من امیدوارم این اتفاقات خوب برای فوتبال ما ادامه‌دار باشد.

وی اضافه کرد:‌وقتی ۲ بازیکن ایرانی در جمع برترین‌های آسیا می‌ایستند این افتخاری برای فوتبال ایران و پرسپولیس محسوب می‌شود و من این موفقیت را به همه هواداران فوتبال کشورمان تبریک می‌گویم.

این مدیر ورزشی با بیان اینکه گل شجاع‌خلیل‌زاده زیباترین گل بود، گفت: حضور این دو فوتبالیست در جمع برترین‌های آسیا همچنین نشان از ارزش بالای بازیکنان‌پرسپولیس و صلابت آنان است ضمن اینکه هواداران ما بهترین هواداران فوتبال در دنیا هستند و ما باید برای خوشحال کردن آنان تلاش‌کنیم.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *