جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

کفاشیان: اگر نخواهند دیوانه که نیستم برگردم

کفاشیان: اگر نخواهند دیوانه که نیستم برگردم

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با روزنامه همشهری مدعی شد که با قبول پست سرپرستی می‌خواست به فدراسیون کمک کند اما منصرف شده است.

به گزارش ایسنا، متن گفت‌وگوی کفاشیان با این روزنامه را در زیر می‌خوانید:

آقای کفاشیان! منتظر بودیم امروز بروید فدراسیون.

نه، قرار نبود بروم.

نوشته بودند که احتمالا از شنبه به‌ عنوان سرپرست در فدراسیون مستقر می‌شوید.

استنباط خودشان بوده ولی من چنین تصمیمی نداشتم. گفته بودم کمک می‌کنم. حتی گفتم در جلسه‌ای بنشینیم با اعضای هیأت‌رئیسه فدراسیون صحبت کنیم. البته دیروز شنیدم که اعضای هیأت‌رئیسه می‌خواسته‌اند نامه‌ای بنویسند که من نباید برگردم. اگر قرار باشد رفتن من باعث ضرر برای فدراسیون شود و دیگران بخواهند نامه بنویسند که نیایم، بهتر است که نروم. من می‌خواستم بروم کمک کنم، اگر تصور این است که کمکی از دستم برنمی‌آید، خب دیگر دلیلی ندارد بروم.

البته فدراسیون بعدا نامه را تکذیب کرد.

بله دیدم تکذیب کرده‌اند. به هر حال باز هم می‌گویم من می‌خواهم بروم کمک کنم، اگر نمی‌خواهند، دیوانه که نیستم بروم. کمبود ریاست فدراسیون که ندارم.

شما که قرار نیست نامزد ریاست فدراسیون شوید؟

صد سال این کار را نمی‌کنم. من می‌خواستم کمک کنم تغییرات اساسنامه انجام شود و مجمع انتخاباتی بدون مشکل برگزار شود. حالا اگر همین را هم نمی‌خواهند که هیچ.

البته همه این حرف‌ها در حد شایعه است. آیا کسی پیام روشنی به شما نداده که چه کار کنید؟

نه هنوز ولی رفتنم را فعلا متوقف کرده‌ام. من در جلسات هیأت‌رئیسه برای اصلاح اساسنامه هم شرکت کردم و نظراتم را دادم. فکر کردم می‌شود کمک کرد. حالا که نمی‌خواهند، هیچ اصراری ندارم. فدراسیون که هم‌اکنون بدون مشکل اداره می‌شود. آقای بهاروند به‌عنوان سرپرست کارشان را می‌کنند و مشکلی هم نیست، من را می‌خواهند چه کار؟

وزارت ورزش با شما صحبتی نکرده؟ شایعه شده بود که تمایل دارند شما سرپرست شوید.

تمایل دارند یا ندارند، من کاری به آنها ندارم. البته اگر قرار باشد بروم، باید همه کمک کنند که فوتبال از این شرایط عبور کند و انتخاباتش بدون مشکل برگزار شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *