شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

یادداشت ” مدیر مسئول ” رواپرس در خصوص واقعه ی ورزشگاه کربلا و سنت شکنی قضاوت دختران در بازی پسران در بوشهر

یادداشت ” مدیر مسئول ” رواپرس در خصوص واقعه ی ورزشگاه کربلا و سنت شکنی قضاوت دختران در بازی پسران در بوشهر

 سنّت شکنی در بوشهر / دختران بازی های پسران را سوت زدند ! ؟

هر دم از این باغ بری می رسد …. ! ؟ 

 

 

 

 

 

چند نکته :

1)در خبرها آمده بود که فشار فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه تشدید شده است ، شواهد و قرائن مبیّن آن است که شاید این اقدام بر تصمیم سازی های متولّیان امر موثّر افتاده و تدابیر مورد نظر فدراسیون فوتبال جهانی به نوعی رنگ واقعیت به خود بگیرد .

2) بر اساس اطلاعات مندرج در news​paper.iran-varzeshi.‎​com متاسفانه و بر اساس نصّ صریح سرکار خانم ملیکا کوثری حکم داوری ایشان توسط رئیس محترم کمیته داوران استان بوشهر ابلاغ و نامبرده حمایت خود را از این اقدام قبل و بعد از آن اعلام و در این پیوند رئیس محترم هیئت فوتبال بوشهر در این رابطه ابراز داشته است هرکسی بخواهد حرفی بزند، من جلوی او می‌ایستم و حتی در صدا و سیما نیز در این ارتباط صحبت می‌کنم.

به نظر می رسد سلسله اقداماتی در داخل به منظور ارائه کد به مراجع به اصطلاح جهانی برای ایجاد هجمه بر جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد که آن مراجع با توسّل به پروپاگاندای رسانه ای خویش به انحاء مختلف با اغواگری بستر لازم را در بمنظور به باد انتقاد گرفتن ” داشته ها و فرهنگ سترگ ” فراهم و عظمت و هویت امان با علامت سوال مواجه نمایند .

2/1) این بانوی قابل احترام در قسمتی از مصاحبه اشان بیان داشته اند که بر اساس قانون « من می توانستم بازی فستیوال پسران زیر ۱۲ سال را قضاوت کنم » و سایرین اعلام نموده اند که این خانم حجابش کامل بوده و پسران به سن تکلیف نرسیده‌اند.

*با کمال احترام به نظر ایشان سوال جانبی مفروض قابل طرح البته نه خطاب به ایشان بلکه از مسئولان مربوط به برگزاری این موضوع چنین است که آیا این ضیغ وقت برای بکار گیری باصطلاح این پتانسیل بالقوه و تبدیل آن به بالفعل می بایست در شرایط تشدید فعلی فشار فیفا بر کشورمان عملیاتی می شد ؟

* اصلی ترین و مهمترین سوال از  دوستان برگزار کننده این است که در صورت ایجاد تکرار و متعاقب آن اپیدم شدن موضوع ، آیا آنان شرایط موجود تمامی ورزشگاه های کوچک و بزرگ این کشور عزیز را برای انجام چنین رویداد مشابهی با تحفظّ حدود الهی ،و … مهیا می دانند ؟

*آیا بر فرض دوستان در ادامه نخواهند گفت حالا که قبح شکسته ، در ابتدا پسران مسابقات دختران را سوت زده و در امتداد آن حال که این مطلب جا افتاده این موارد به گروه ها ی سنّی بالا و بالاتر تسرّی یابد ؟

*نگاه منصفانه قطعاً ما را به « دُگامتیسم » و جزم گرایی متهم نخواهد نمود و ذکر آنچه گذشت را تلنگری بر مرور باورهایمان به حساب خواهند آورد .

 

تکلمه :

با عرض پوزش از اطاله ی کلام و اعلام ندامت محضر سلطان عشق  ( ع ) که به واقع بابی انت و امّی .

از آنجا که طی چند روز گذشته مسائل و رُخدادهایی در فضای مجازی در خصوص اقدام بسیار ناشایستی در جریان بازی فینال بازی های غرب آسیا در ورزشگاهی در شهر کربلا حادث و دل هر مرید دلداده ی « سردار نیزه نشین  ( ع ) »را به درد آورد به اجمال محضر آن دسته از دوستانی که مطالب و تصاویر استهزاء آمیز را تولید ، بازتولید و تکثیر نموده اند عرض می دارم که آن بزرگواران آیا می دانند که:

الف) بر اساس آمار مستدل حجم 65 درصدی قابل توجه کودکان و نوجوانان ما دارای تبلت و گوشی پیشرفته شخصی می باشند ؟

ب) آیا نعوذ بالله در صورت به سخره گرفتن چنین مسائلی اعتقادی ّکه متاسفانه برای نونهالان و نوجوانان سهل الوصول بوده و خوانش چند باره ی مطالب و مشاهده ی تصاویر مندرج توسط آن عزیزان ؛ سهمِ در به تشکیک و تکفیر کشاندن آنان در باورهایشان به چه میزان توسط تولید و بازتولیدکنندگان ارزیابی می شود ؟

ج) جایی نوشتم که یکی از سران ملحد عربستان سعودی در زمان زمامداریش در سازمان به اصطلاح ملل گفته بود خون هفتاد هشتاد میلیون ایرانی برای ما و جمعیت بیش از یک میلیارد … ، مباح است براستی :

*خودزنی تا کجا ؟ براستی آیا در صورت استمرار چنین وضعیتی که شعائر عالیقدر شیعه متعالی و جلیل القدر را مورد همجه قرار می دهند آیا گوشی بدستان مجازی باز حقیقت کُش مُتکثّرِ هرزه نویس خود را پیاده نظام سپاه مقابل تجسم نخواهند نمود ؟

براستی با کدام ” رو ” بله بنا به اصطلاح مصطلح عامیانه کدام ” رو “ دوستان یاد شده ابتدای محرّم پیراهن مشکی به تن ، مراسم تعزیت مظلوم همیشه عالم و تاریخ را برپا و ایام اربعین عزیمت به مرکز مغناطیس عشق را به استناد تعبیر مقام معظم رهبری را برای خویش ” روا “ می دارند ؟ ؛ هر چند به فرمایش حضرت استاد گرمارودی :

ما کجا آن خوب آن زیبا کجا … ؛ ارباب آنقدر کریم و آقاست که دست عنایت و ذره پروری اش چونان گذشته ، حال و آینده  پاینده است که اگر چنین نبود ارباب خطاب نمی شد .

*در چند روز گذشته در خصوص انتشار مطالب مربوط به ورزشگاه شهر … ، استشاره و فصل اخطاب تمامی آنان ابتناء  این مطلب بود که انتشار حتی جزیی و یا با دلالت محکومیت موجبات این واقعه ، تهییج انفاس را برای بازبینی آن اقدام شنیع فراهم خواهد کرد ؛ لذا ضمن پوزش صرفاً به جهت « فذکّر انت مذّکر » مطالبی به اختصار مرقوم گردید .

 

       مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری کشوری ” رواپرس “

  مدیر مسئول دو هفته نامه مکتوب ” پاکدشت سلام “

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *