پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

رکورددار کلین‌شیت فوتبال کشور با وچان خداحافظی کرد

رکورددار کلین‌شیت فوتبال کشور با وچان خداحافظی کرد

زهرا خواجوی رکورددار کلین شیت فوتبال ایران که فصل قبل لیگ برتر، سنگربان تیم وچان بود از این تیم جدا شد.

به گزارش ایرنا، ۶ دی ماه پارسال ورزشگاه ملک‌نیای سنندج شاهد بازی مهیجی بود که جدا از رویارویی ۲ تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر بانوان یعنی شهرداری بم و وچان کردستان، ثانیه‌های سختی برای سنگربان تیم میزبان را هم به همراه  داشت.

زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم وچان کردستان در رقابت‌های فصل قبل لیگ برتر فوتبال بانوان باید در این بازی دروازه‌اش را بسته نگه می‌داشت تا رکورد کلین شیت فوتبال کشور را به نام خود کند.
خواجوی در دیدار پایانی تیمش در رقابت‌های نیم فصل، برابر شهرداری بم قرار گرفت و تا دقیقه ۵۳ دروازه خود را بسته نگه داشت تا رکورد مهمی در فوتبال زنان و مردان کشور به نام خود ثبت کند.

هر چند این بازی که در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع شهرداری بم صدرنشین این رقابت‌ها تمام شد و تیم وچان نیز به نایب قهرمانی نیم فصل رسید ولی رکورد برترین دروازه‌بان کشور نصیب زهرا خواجوی شد تا ۹۵۳ دقیقه دروازه خود را در چند بازی متوالی بسته نگه دارد.

او از گل خوردن متنفر است و به گفته خودش ظرفیت گل خوردن ندارد.

آروزیش لژیونر شدن است و می‌خواهد بعد از ثبت رکورد، برای رسیدن به آن هم تلاش کند.

این بازیکن همدانی، سال گذشته در گفت و گو با ایرنا، کردستان را بهترین جایی عنوان کرد که مسوولان آن حمایت لازم را از فوتبال بانوان دارند و گفته بود شرایطش اجازه بدهد با وچان می‌ماند.

و حالا خبر جدایی اش از تیمی که با آن به عنوان مهمی در سطح ملی رسید، لرزه بر چارچوب دروازه وچان انداخته است.

خواجوی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، جدایی اش از وچان را تایید کرد.

وی اظهار داشت: ۲ سال در وچان کردستان به‌عنوان دروازه‌بان فعالیت داشتم و با این تیم مقام سوم و نیز نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کردم.

دروازه‌بان سابق وچان افزود: فصل پیش با وچان رکورد کلین شیت ایران را جابجا کردم و امسال هم در ابتدای نقل و انتقالات با این تیم قراردادم را تمدید و حتی در تمرینات حاضر شدم.

این فوتبالیست ادامه داد: در حال حاضر شرایط و جو تیم را نمی‌توانم بپذیرم و به همین دلیل قراردادم را با این تیم فسخ کرده و تصمیم گرفتم به تیمی بروم که آرامش داشته باشم و از یک سری مسائل دور باشم.

وی درباره آرامش و مشکلاتی که با وچان داشت حرفی نزد و تنها گفت: آرامش داشتن علت نمی‌خواهد.

خواجوی اضافه کرد: از چند تیم پیشنهادهایی داشته و در حال بررسی آنها هستم و بزودی تصمیم نهایی خود را برای فصل بعد خواهم گرفت.

وی یادآور شد: من تشنه موفقیت روز افزون هستم و موفقیت خودم‌ را در رفتن از این تیم دیدم و خوشحالم در مدتی که بودم با رسیدن به نایب قهرمانی کمک کردم فوتبال کردستان در ایران بیشتر شناخته شود.

وی از مدیرعامل باشگاه وچان، بزرگان فوتبال کردستان و مردم با محبت و مهمان‌نواز کردستان قدردانی و برای وچان در ادامه راه لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد.

زهرا خواجوی دروازه‌بان ۲۱ ساله تیم ملی فوتبال ایران بیش از یک دهه فوتبال بازی می‌کند و ۶ سال در لیگ برتر توپ زده است.

وی از ۹ سالگی ورزش را با فوتسال آغاز کرد و نخستین حضورش در لیگ برتر را با تیم پاس همدان بود، این گلر جوان تیم ملی، سابقه حضور در تیم‌های پاس همدان، اشترانکوه ازنا، شهرداری بم، راه یاب ملل سنندج و وچان کردستان را دارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *