پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

آمریکا درمورد سقوط هواپیمای اوکراینی اظهارنظر سیاسی و غیرتخصصی نکند

آمریکا درمورد سقوط هواپیمای اوکراینی اظهارنظر سیاسی و غیرتخصصی نکند
*مثل ایران که گزارش اولیه سانحه سقوط را در سایت سازمان هواپیمایی خود منتشر کرد آمریکا نیز جرات و جسارت داشته باشد که یافته های خود را چه پشتوانه علمی داشته و مطابق ساختار انکس ۱۳ ایکائو جنبه فنی دارد به دنیا نشان دهد.

تهران – ایرنا – رییس سازمان هواپیمایی کشوری از آمریکا و کانادا خواست درخصوص سقوط هواپیمای اوکراینی درصورتی که یافته‌های آنها علمی، تخصصی و مطابق انکس ۱۳ ایکائو است به دنیا اعلام کنند و در غیراین صورت اظهارنظر سیاسی و غیرتخصصی نداشته باشند.

علی عابدزاده روز جمعه در پایان جلسه ویژه بررسی علل سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی اظهارداشت: در دو روز گذشته اخباری توسط سیاستمداران آمریکایی  و  کانادایی به استحضار جهان رسیده که توقع داریم چنانچه این اخبار جنبه تخصصی دارد به گوش جهانیان برسد.

وی افزود: تاکید می کنیم اگر اظهارات سیاستمداران آمریکایی و کانادایی از طرف سازمان های رسیدگی به سوانح دو کشور است باید از طریق ایکائو به دنیا اعلام شود.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: مثل ایران که گزارش اولیه سانحه سقوط را در سایت سازمان هواپیمایی خود منتشر کرد آمریکا نیز جرات و جسارت داشته باشد که یافته های خود را چه پشتوانه علمی داشته و مطابق ساختار انکس ۱۳ ایکائو جنبه فنی دارد به دنیا نشان دهد.

خبر تکمیلی متعاقبا منتشر شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *