پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

آشنا خطاب به ترامپ: تو در انتخابات، شکست خواهی خورد؛ ما این را می دانیم

آشنا خطاب به ترامپ: تو در انتخابات، شکست خواهی خورد؛ ما این را می دانیم

*تو در انتخابات، شکست خواهی خورد؛ ما این را می‌دانیم. بنابراین، تو باید امتیاز بیشتری نسبت به اوباما، به ایران بدهی. ترامپ امروز پیشنهاد توافق با ایران قبل از انتخابات آمریکا در نوامبر امسال را مطرح کرد.
به گزارش انتخاب حسام الدین آشنا در توئیتی خطاب به ترامپ رویس جمهور آمریکا نوشت:
تو در انتخابات، شکست خواهی خورد؛ ما این را می‌دانیم. بنابراین، تو باید امتیاز بیشتری نسبت به اوباما، به ایران بدهی. ترامپ امروز پیشنهاد توافق با ایران قبل از انتخابات آمریکا در نوامبر امسال را مطرح کرد. ظریف هم با اشاره به خروج آمریکا از برجام به او پاسخ داد: مشاوران شما که اکثراً تا الان اخراج شده اند، قمار احمقانه ای انجام دادند. اینکه چه زمانی بخواهید آن [اشتباه] را اصلاح کنید، به شما بستگی دارد.

حسام الدین آشنا در توئیتی خطاب به ترامپ رویس جمهور آمریکا نوشت: تو در انتخابات، شکست خواهی خورد؛ ما این را می‌دانیم. بنابراین، تو باید امتیاز بیشتری نسبت به اوباما، به ایران بدهی.

 

 

 

 

 

 

 

 ترامپ امروز در دو پیام توییتری مجزا،  از ایران بخاطر همکاری و آزادی مایکل وایت تشکر کرد.

ترامپ در توئیت اول نوشت: این (تبادل زندانیان) نشان می‌دهد که یک معامله امکان پذیر است.

ترامپ کمی بعد بار دیگر در صفحه توئیتر خود نوشت: «بسیار عالی است که مایکل به خانه بازگشته است. تازه رسیده است. بسیار هیجان‌انگیز است. ایران متشکریم». وی افزود: «برای انجام آن توافق بزرگ، تا بعد از انتخابات صبر نکنید. من پیروز [انتخابات] می‌شوم. الان شما توافق بهتری انجام می‌دهید».

«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه، هم در واکنش به درخواست ترامپ از ایران برای انجام توافق جدید با آمریکا، تصریح کرد: «ما زمانی که شما وارد دفتر [ریاست جمهوری] شدید، توافقی داشتیم. ایران و دیگر اعضای برجام هرگز میز را ترک نکردند».

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در ادامه افزود: «مشاوران شما – که اکثراً تا الان اخراج شده اند – قمار احمقانه ای انجام دادند. اینکه چه زمانی بخواهید آن [اشتباه] را اصلاح کنید، به شما بستگی دارد».

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *