شنبه 01 اردیبهشت 1403 - Saturday 20 April 2024

” بابی سندرز ” نسبت به هرگونه ماجراجویی ” ترامپ ” علیه ایران هشدار داد .

” بابی سندرز ” نسبت به هرگونه ماجراجویی ” ترامپ ” علیه ایران هشدار داد .
*این فرزندان میلیاردرها نیستند که در جنگ با ایران کشته می‌شوند بلکه فرزندان طبقه کارگر خواهند بود. ما باید برای حل این بحران با ایران از طریق دیپلماتیک کار کنیم، نه اینکه وارد جنگ شویم.
«برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت خواستار «حل بحران با ایران از طریق دیپلماتیک» شده و در عین حال گفت که آمریکا باید ایران و عربستان را به سر میز مذاکره بیاورد.
 پس از آنکه «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا در واکنش به سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکا در توئیتی نوشت که «ایران مرتکب اشتباه بزرگی شد» سندرز نیز به وی نسبت به هر گونه ماجراجویی علیه ایران هشدار داد.

سندرز در توئیتی در پاسخ به ترامپ نوشت: اگر فکر می‌کنید که تهاجم به عراق یک فاجعه بود جنگ با ایران بدتر خواهد بود. ایالات متحده باید ایران و عربستان را سر میز مذاکره بیاورد، نه اینکه باعث ایجاد یک جنگ بی‌پایان و مغایر قانون اساسی در منطقه شود.

این سناتور در توئیتی دیگر افزود: این کار آسانی است که سیاستمداران روی میز بکوبند و بگویند چقدر سرسخت هستند. اما این فرزندان میلیاردرها نیستند که در جنگ با ایران کشته می‌شوند بلکه فرزندان طبقه کارگر خواهند بود. ما باید برای حل این بحران با ایران از طریق دیپلماتیک کار کنیم، نه اینکه وارد جنگ شویم.

در نخستین ساعات بامداد روز پنجشنبه ۳۰ خرداد، یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند یکپارچه هوایی کشورمان قرار گرفت و سرنگون شد.

 

منبع : ایرنا

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *