پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 - Thursday 25 April 2024

تجلیل از قهرمانی جانباز سرافراز ” مجید عربی ” منتخب تیم ملی جانبازان و معلولین در پارالمپیک 2020 با حضور مسئولان و مردم پاکدشت

تجلیل از قهرمانی جانباز سرافراز ” مجید عربی ” منتخب تیم ملی جانبازان و معلولین در پارالمپیک 2020 با حضور مسئولان و مردم پاکدشت

وی که پس از قهرمانی در جبهه های نبرد حق علیه باطل و کسب مدال جانبازی، اینک در عرصه ورزش نام آور شده است مدال خود را به شهدای پاکدشت تقدیم نمود.

 

 

مراسم تجلیل از قهرمانی جانباز سرافراز مجید عربی منتخب تیم ملی جانبازان و معلولین در پارالمپیک ۲۰۲۰ در رشته تنیس روی میز با حضور محمد قمی نماینده مردم شریف شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ، حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری پاکدشت ،حسین طالقانی رئیس اداره ورزش و جوانان ،دیگر مسئولان محلی آن شهرستان، خانواده معزز شهداء ،جانبازان و یادگاران دفاع مقدس در محل اداره ورزش برگزار شد.
بر پایه این گزارش مجید عربی ورزشکار شایسته پاکدشتی پس از قهرمانی در مسابقات بین المللی تنیس روی میز همراه با تیم ملی کشورمان، از سوی مردم ورزش دوست و مسئولان شهرستان مورد تجلیل قرار گرفت.
و در مراسم استقبالی که برایش تدارک دیده شده بود اعلام کرد :قهرمان واقعی شهدا هستند و او کار خاصی نکرده است و با این جملات تواضع خود را نشان داد .
مجید عربی قرار است در پارالمپیک ۲۰۲۰ نیز با پیراهن تیم ملی کشورمان به میدان برود.

منبع : روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *