پنجشنبه 09 فروردین 1403 - Thursday 28 March 2024

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای خواستار حضور مردم کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن شد .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای خواستار حضور مردم کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن شد .

سرویس داخلی ” رواپرس ” :

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای مردم کشورمان را برای خلق حماسه حضور در فجر چهلمین سال انقلاب اسلامی دعوت نمود.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

”  بســم الله الـرحـمن الـرحیـم  ”

یـوم الله بیسـت و دوم بـهمن ، نــقطـۀ اوج وحـدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت  چهـار دهه از انقلاب اسلامی است. حضـور حمـاسـی و وحـدت‌بخش مردم ایـران در راهپیـمایـی بـاشــکوه چــهــلمیـن ســالگـرد پیــروزی انــقلاب اســلامـی در سـراســـر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایۀ  نشاط و امید و برای دشمنان  زبون این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

اینک در  چـهـلمیـن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان ” حـمایـت از کـالای ایرانـی ”  نامگذاری شده همچون سنوات قبل سیمای شهرها و روستاها در ســراســر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی،  راهپـیمایی یـوم‌الله 22 بهمـن است که به صورت یـکپارچـه و همـزمان، در بیـش از یک هــزار شــهر، شــهرســتان و بیــش از 10 هــزار روسـتا در سـراســر کشـور و در تـهـران با سـخنرانـی ریـاســت محتــرم جمهــوری برگزار می‌شود.

روز 22 بهمـن‌ماه 1397  همۀ دنیـا شـاهد خواهنـد بـود که همزمان با خیابان‌های تـهـران و مسـیرهای دوازده‌گـانه منتهی به میـدان بـزرگ آزادی ، میادین اصلی و مسـیرهای اعـلام‌شـده تـمامی شـهرها ، مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هـر دیـن ، قـوم و نـژادی همه یک صدا ” استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ” را فریاد خواهند زد.

راهپیـمایـی بـاشـکوه یــوم‌الله 22 بـهمـن ؛ مـردم  همـیشـه در صحنــه و بـصـیر ایـران اســلامی صـبح دوشــنبه ، بـه ‌طـور همـزمان در سـراســر کشــور و در تـهـران از  سـاعـت 9:00 صــبح از مسـیـرهای دوازده گـانه به سـوی میـدان آزادی، راهپیـمایی خود را آغـاز خواهـند کرد.

شـورای هماهنگی تبلیـغات اسـلامـی از ملـت بـزرگ و آگاه ایـران اسلامی و تمامی گروه‌ها، احـزاب و تشکل‌های وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی دعوت می نماید تا بار دیگر با حضـور حماسـی ، انـقلابــی و آمیختـه با بـصیـرت خود در صـحنۀ آوردگاه راهپیـمایی یـوم‌الله 22 بهمـن‌مـاه ، ”  شـکوه وحـدت و هـمبسـتگـی حضـور ملـی ، عـزت و عظـمـت و اقتــدار  ” خویش را به نمایش گذارده و با آرمان‌های بلنـد بنـیان‌گـذار کبیـر انـقلاب اسـلامـی، حضـرت امام خـمـینی ” رحمت لله علیه ”  و شهدا و مقـام معظـم رهبـری ” مدظله العالی ”   تـجـدیـد بیـعت نـماینـد.

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *