سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 - Tuesday 23 April 2024

فرودگاه دمشق فعالیت عادی خود را پس از ماه‌ها توقف از سر می گیرد

فرودگاه دمشق فعالیت عادی خود را پس از ماه‌ها توقف از سر می گیرد

 بعد از حدود ۶ ماه توقف پروازها بدلیل شیوع ویروس کرونا، فرودگاه بین المللی دمشق فعالیت عادی خود را به تدریج از سر می‌گیرد.

به گزارش ایرنا به نقل از “راشا تودی” فرودگاه بین المللی دمشق که از چندی پیش با انجام پرواز بسوی قاهره فعالیت‌ خود را پس از ۶ ماه آغاز کرده بود، چهارشنبه نیز شاهد یک پرواز از شارجه امارات خواهد بود.

همچنین ۲۵ و ۲۷ اکتبر (دوم و چهارم آبان‌ماه) نیز طبق اعلام وزارت حمل و نقل سوریه، دو پرواز دیگر بین دمشق و شارجه برقرار خواهد شد.

در همین حال ، خطوط هوایی سوریه به پروازهای هفتگی خود به امارات ، مصر ، سودان و لبنان ادامه می دهد.

طبق اعلام وزارت حمل و نقل سوریه ، فرودگاه بین‌المللی دمشق از اواخر ماه جاری میلادی پرواز های هفتگی خود به سوی دوحه پایتخت قطر را هم آغاز خواهد کرد.

اولین پرواز از طریق خطوط هوایی سوریه در اول ماه جاری میلادی از فرودگاه بین المللی دمشق به قاهره انجام شد که جابجایی ۱۳۰ مسافر سوری که در همه‌گیری کرونا دنبال بازگشت به کشور خود بودند با این پرواز انجام پذیرفت.

پروازها از طریق فرودگاه بین المللی دمشق به عنوان بخشی از اقدامات دولت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از چندماه قبل به حالت تعلیق درآمد. هرچند این فرودگاه شاهد عملیات جزئی پروازهای “تخلیه سوری های گرفتار” بود که خواستار بازگشت به کشور بودند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *