جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

” محمدی گلپایگانی ” : قدرت انقلاب ، انگلیس را ناچار به فرستادن واسطه کرده است

” محمدی گلپایگانی ” : قدرت انقلاب ، انگلیس را ناچار به فرستادن واسطه کرده است
* همان انگلیسی که روزی در ایران وزیر تعیین می‌کرد امروز برای حل برخی از مشکلاتش مجبور است واسطه بفرستد و این نشانه قدرت انقلاب اسلامی ایران است.

تهران – ایرنا – رییس دفتر رهبر معظم انقلاب با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی از سوی ایران، گفت: همان انگلیسی که روزی در ایران وزیر تعیین می‌کرد امروز برای حل برخی از مشکلاتش مجبور است واسطه بفرستد و این نشانه قدرت انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین «محمد محمدی گلپایگانی» روز چهارشنبه در مراسم معارفه رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، گفت: در پنج سال گذشته ۸۲ هزار سند املاک علوی در ۱۶ استان به مساحت ۲۶۷ میلیون مترمربع و به ارزش یک هزار و ۶۴۹ میلیارد تومان واگذار شده است که نشانه‌ای از عملکرد موفق بیناد مستضعفان در دوره مدیریت «محمد سعیدی کیا» است.

وی با طرح این سوال که آیا کسی می‌پرسد این ثروت انباشته شده تا کنون کجا بوده است؟ گفت: عمده آن املاکی است که رضاخان قلدر به زور از کشاورزان و محرومان تصاحب کرده بود.

گلپایگانی گفت: رضاخان جنون تملک ملک داشت، هرجا زمینی را می‌دید صاحب آن را مجبور می‌کرد که آن زمین را به او هدیه دهند.

وی دیگر جنایت رضاخان را مبارزه با اسلام و حجاب دانست و گفت: رضاخان در ابتدا قصد عزاداری و سینه‌زنی داشت اما بعد از آموزش از سوی آتاتورک به مبارزه با اسلام برخاست، با حوزه علمیه قم و همه حوزه‌ها به مبارزه پرداخت و روضه خوانی را غدغن کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی به قتل عام در مسجد گوهرشاد اشاره کرد و گفت: در آن روز دستور داد تا تمام مومنان را قتل و عام کنند و در همان روز کلی از اراضی مردم را غصب کرد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی با تلاش بنیاد مستضعفان این اراضی به صاحبان اصلی بازگشته است.

وی به حکم رهبر معظلم انقلاب برای رییس جدید بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: رهبری در این حکم به آقای فتاح به‌کارگیری جوانان انقلابی را سفارش کردند. این تدبیر رهبری برای آینده کشور است. انرژی هسته ای مرهون تلاش جوانان است که اهل دعای کمیل و مسجد هستند و باید از آنها کمک گرفته شود.

به گفته محمدی گلپایگانی پیشرفت در بخش صنایع، مزارع، زیرساخت‌ها و همه به برکت کار و فعالیت جوانان است.

وی گفت: این در شرایطی است که دشمن می‌خواهد نسل جوان ما را منحرف، ناامید و فاسد کند.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد که براساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید جوانگرایی در کشور مرسوم شده و از جوانان در پست‌های مهم استفاده شود.

وی همچنین با بیان اینکه رهبری بارها تاکید کرده‌اند که باید به آینده بسیار امیدوار بود، گفت: اگر کسی آیه یاس بخواند یا ناآگاه است یا خائن.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی از سوی ایران در خلیج فارس گفت: نقشه کشیدند تا دوباره مزدوران را در ایران برسر کار آورند، ما سر این افراد را به خاک می‌مالیم. همان کسانی که در دوره پهلوی و قاجار برای این مملکت وزیر تعیین می‌کردند و همان انگلیسی که در دوره شاه صاحب قدرت زیادی بود امروز مجبور است برای برخی اقدامات واسطه بفرستد.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *