جمعه 10 فروردین 1403 - Friday 29 March 2024

پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان در ایام نوروز لغو شد

پروازهای خارجی فرودگاه اصفهان در ایام نوروز لغو شد
مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان گفت: در ایام نوروز امسال پروازهای داخلی فرودگاه اصفهان با ۷۰ درصد کاهش مواجه و تمامی پروازهای خارجی نیز لغو شد .
حسن امجدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال گذشته ۸۲۵ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان انجام شد اما اکنون کلیه پروازهای خارجی این فرودگاه لغو شده است.

وی با بیان اینکه ۱۲۴ پرواز ورودی داخلی و ۱۲۴ پرواز خروج داخلی در ایام تعطیلات نوروزی برای انتقال مسافران انجام شد افزود: شمار پروازهای داخلی این فرودگاه از ۲۵ اسفند سال گذشته تا پانزدهم فروردین سالجاری نسبت به مدت مشابه پارسال در پی شیوع بیماری کرونا ۷۰ درصد کمتر شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های اصفهان ادامه داد: سال گذشته ۵۶ پرواز ورودی خارجی و ۵۶ پرواز خروج خارجی در ایام تعطیلات نوروزی برای انتقال مسافران انجام شد.

وی یادآور شد: کارشناسان و ماموران بهداشت در تمامی پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مستقر بوده و تمامی مسافران را از نظر سلامتی کنترل می‌کنند و از ورود هر فرد مشکوک به بیماری به پرواز جلوگیری می‌شود.

امجدی با بیان اینکه سلامتی مردم برای ما مهم است و پروازها با تمهیدات خاص انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کلیه ساختمان‌ها، اماکن و دستگاه‌های فرودگاهی در داخل هواپیما، فرودگاه،  ترمینال و اتوبوس روزانه در چندین مرحله ضدعفونی می‌شوند.

 

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *