پنجشنبه 30 فروردین 1403 - Thursday 18 April 2024

پیام نوروزی رئیس جمهور آمریکا / ترامپ بر ادامه تحریم ایران تاکید کرد

پیام نوروزی رئیس جمهور آمریکا / ترامپ بر ادامه تحریم ایران تاکید کرد
رئیس جمهوری آمریکا در حالی که جهان درگیر مبارزه با ویروس همه گیر کرونا است، بر تداوم تحریم ایران تاکید کرد.

 به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ روز جمعه در نشست خبری مربوط به آخرین اقدامات انجام شده برای مهار کرونا در ایالات متحده در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا با توجه به شیوع کرونا در ایران و خاورمیانه، قصد دارید تحریم‌ها را کاهش دهید یا خیر، این تهدید را مطرح کرد.

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه به این سوال که آیا دولت اقدام به لغو تحریم های ایالات متحده علیه ایران خواهد کرد یا خیر، گفت: آنها جواب را می‌دانند، رهبران ایران، آنها می‌توانند جواب سوال شما را می‌دانند.

تسنیم نوشت: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در پیامی با عنوان «پیام ریاست جمهوری به مناسبت نوروز ۲۰۲۰» منتشر کرد.

این پیام با تبریکات معمول آغاز شده و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نوروز را به همه کسانی که در سراسر جهان آن را جشن می‌گیرند، تبریک گفته است.

اما رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه پیام خود بار دیگر حمایتش را از اغتشاشگران در ایران تجدید کرده است. وی از اغتشاشگران به‌عنوان «ایرانیان شجاع و باجرأت که در سراسر کشور علیه فساد به پا خاسته‌اند» نام برده است.

وی حتی در بخشی از این پیام به برنامه‌های هسته‌ای و موشکی ایران نیز تاخته و مدعی شده است که مردم ایران سرمایه‌گذاری در این برنامه‌ها را «اتلاف پول» می‌دانند.

مطالب مرتبط

پاسخ دادن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *